مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / روشویی / مرکز فروش روشویی تمام سنگ مرمر

مرکز فروش روشویی تمام سنگ مرمر

یکی از زیباترین روشویی هایی که این روزها در بسیاری از مراکز فروش شهرهای مختلف کشورمان مشاهده می کنیم و با تقاضای بسیار زیادی از سوی بازار و مشتریان مواجه شده است، روشویی تمام سنگ مرمر است. این محصول زیبایی شگفت انگیزی دارد و استفاده از آن جلوه منحصر به فردی به فضای داخلی سرویس بهداشتی و حمام شما بخشیده و حس و حال بسیار دلنشینی را با خود به ارمغان می آورد.

مرکز فروش روشویی تمام سنگ مرمر

چگونگی نصب روشویی تمام سنگ مرمر

چگونگی نصب روشویی تمام سنگ مرمر یکی از زیباترین سنگ هایی که در دل طبیعت یافت می شود، سنگ مرمر است. یکی از نکته های جالب توجهی که در مورد این سنگ وجود دارد این است که شما نمی توانید در طبیعت سنگ مرمری را پیدا کنید که بافت و گره هایی که درون آن وجود دارد، با یک سنگ مرمر دیگر کاملاً شبیه به همدیگر باشند؛ بنابراین تمامی محصولاتی که توسط این سنگ ساخته می شوند، خاص و منحصر به فرد هستند.
یکی از محبوب ترین این محصولات روشویی جدید تمام سنگ مرمر است که به تازگی وارد بازار شده و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است.

و اما در این قسمت به برخی از نکاتی که در هنگام نصب این روشویی باید به آن توجه کنید اشاره می کنیم:

  • معمولاً تمامی روشویی هایی که از جنس سنگ ساخته می شوند دو تکه هستند و کاسه و کابینت آنها جداست و شما باید این دو قسمت را به خوبی به همدیگر متصل نمایید. برای انجام این کار ابتدا محل مورد نظر خود را به خوبی مشخص کنید.
  • سپس سنگ روشویی را با کمک چسب مخصوص آن بر روی سطح سنگی کابینت چسبانده و آن را به خوبی آب بندی کنید.
  • چند تکه سنگ زیر سنگ روشویی خود قرار دهید، چرا که ممکن است سنگ روشویی به مرور زمان و بر اثر فشار جا به جا شود.
  • پس از اینکه چسب ها به خوبی خشک شد، با یک پارچه تمیز چسب های اضافی را پاک کنید.

شایان ذکر است که برخی از این روشویی ها برای نصب نیاز به سوراخ کاری دارند که در این هنگام باید از کسانی که در این زمینه تخصص کافی دارند کمک بگیرید.

قیمت روشویی تمام سنگ سال جدید

قیمت روشویی تمام سنگ سال جدید یکی از نکته های مهمی که در مورد روشویی هایی که توسط سنگ مرمر ساخته می شوند باید به آن اشاره کنیم قیمت آن است. در واقع می توان گفت قیمت روشویی مرمر نسبت به مدل های چینی، شیشه ای و پرسنالی کمی گران تر است، اما تجربه ثابت کرده است که مشتریان علاقه بسیار زیادی به خرید این محصول از خود نشان می دهند و خرید آن ارزش پرداخت هر گونه بهایی را دارد، زیرا هیچ چیز مانند یک روشویی تمام سنگ مرمر نمی تواند در زیبایی و شکوه حمام و سرویس بهداشتی تاثیر گذاشته و آن را زیباتر از همیشه نشان دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزانترین قیمت روشویی باریک کابینتی

روشویی باریک کابینتی در ارزان ترین قیمت ها از طریق روش های خرید مستقیم در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار داده می شود. روشویی کابینتی جزو تجهیزات مورد استفاده در سروی

دیدگاهتان را بنویسید