مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / سرامیک / مدل سرامیک آشپزخانه طرح دار | عرضه انواع سرامیک مدرن

مدل سرامیک آشپزخانه طرح دار | عرضه انواع سرامیک مدرن

امروزه با وجود پارکت و کف پوشهای مختلف باعث شده سرامیک ها را چنان شیک طراحی کنند تا جای پارکت و امثال ان استفاده شوند سرامیک های بسیار بزرگ با طرح پارکت و چوب طراحی شده که به جای پارکت استفاده می شوند که مقاوم و بادوام تر از پارکت و قابل شستشو است و مدل سرامیک آشپزخانه طرح دار بزرگ که از مواد طبیعی مانند مرمر ساخته شده اند که تمامی نگاه ها را به خود جلب کرده اند. سرامیک هایی که از رگه های طبیعی سنگ های معدنی جذاب ساخته شده و بسیار درخشنده و براق و چشم نوازند این سرامیک ها در ابعاد مربع مستطیل و شش گوش و هشت گوش هستند که چیدمان به صورت مورب می توان در خانه استفاده کرد مدل سرامیک کف  آشپزخانه طرح دار سه بعدی که جدید هستند و در ابعاد بزرگ استفاده می شوند و جلوه های خاصی دارند سرامیک با طرح انواع مختلف سنگ جایگزین سنگ و سرامیک با طرح انواع مختلف پارکت که جایگزین پارکت شده است و طرح کاشی سنتی و کاشی بین کابینتی فانتزی که در اشپزخانه استفاده می شود و کلاسیک و شیک هستند.

مدل سرامیک آشپزخانه طرح دار | عرضه انواع سرامیک مدرن

عرضه عمده انواع سرامیک مدرن

عرضه عمده انواع سرامیک مدرنکاشی و سرامیک تبریز بزرگترین تولیدی مطرح کشور در تولید انواع کاشی و سرامیک مدرن است  که با تولید کاشی و سرامیک در ابعاد بزرگ و طرح های جدید اروپایی جایگاه بسیار ممتازی در صنعت پیدا کرده و در کنار تولید کننده های جهانی قرار گرفته و این سرامیک ها قابل رقابت با سایر سرامیک های جهانی و سرامیک های وارداتی هستند. تولید سرامیک ها با طرح ها و رنگ های متنوع و تولید کاشی های رکتیفای شده یا برش خورده برای اولین بار در ایران در این کارخانه انجام شده است نمایندگان این کارخانه در سایر استانها وجود دارند که عرضه عمده انواع سرامیک را بر عهده دارند و در سراسر ایران پخش می کنند و در خارج از ایران نیز صادر می شوند. و قیمت این برند چون صادراتی و با کیفیت و شیک و مدرن است گرانتر از دیگر سرامیک ها می باشد.

مدر های سرامیک آشپزخانه طرح دار

مدر های سرامیک آشپزخانه طرح دارسرامیک اشپزخانه در طرح ها، مدل ها و رنگ های متنوع تولید می شود مدل های طرح پارکت و طرح چوب٬ طرح گل برحسته٬ طرح انواع سنگ ها مثل سنگ مرمر٬ طرح سه بعدی که بیشتر در کف استفاده می شود٬ و طرح کاشی آشپزخانه سفید ساده و طرح رنگی ساده و غیره انتخاب مدل و طرح ها در دکوراسیون خانه بسیار تاثیر دارد و باید با وسایل خانه و اشپزخانه هماهنگ باشند.

بازار فروش انواع کاشی و سرامیک

بازار فروش انواع کاشی و سرامیکبازار فروش کاشی و سرامیک در استانها در یک خیابان متمرکز است که انواع سرامیک ایرانی خارجی در انواع برندها عرضه می شود و نمایندگی های این شرکت های تولیدی نیز به فروش برند خود می پردازند در فروش این محصول ممکن است بدون واسطه از کارحانه عرضه شود و ممکن است با چندین واسطه برخورد کند تا به دست فروشنده ای در شهر کوچک برسد.  همچنین با سر زدن به سایت های اینترنتی میتوان به خرید بهنر این محصولات نیز اقدام نمود.

لیست قیمت کاشی و سرامیک درجه یک

لیست قیمت کاشی و سرامیک درجه یکقیمت کاشی و سرامیک بسته به جنس نوع برند متفاوت است و ارزاترین آن کاشی و سرامیک سفید ساده است برندهای ایرانی نسبت به خارجی آن مناسبتر است سرامیک ها بر اساس جنس درجه بندی دارند که درجه یک آن گرانتر و درجه چهار آن ارزانترین آن است و بر اساس درجه سائیدگی و درجه نسوز بودن و درجه ضد یخ بودن  نیز قیمت گذاری می شود و هر برندی قیمت ثابت خود را دارد و هر چه با واسطه به دست مصرف کننده برسد گرانتر عرضه می شود.و قیمت جرئی ان از قیمت کلی گرانتر است.قیمت سرامیک آشپزخانه اگر ضد اب و رطوبت باشد و درجه یک گرانتر است و ارزش خریدن دارد چون عمر ان بیشتر و راحتتر است

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه سرامیک استخری ارزان قیمت

سرامیک یکی از بهترین کالا هایی می باشد که با توجه به نوع خود در محیط های مختلف کاربرد فوق العاده بالا و مورد توجهی دارد. سرامیک استخری ارزان و مرغوب نیز یکی از

دیدگاهتان را بنویسید