مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / سرامیک / مدل سرامیک آشپزخانه شیک | تولید انواع کاشی و سرامیک

مدل سرامیک آشپزخانه شیک | تولید انواع کاشی و سرامیک

مدل سرامیک آشپزخانه شیک در خانه اصلی ترین انتخاب در ساخت نازک کاری هستند و در زیبایی آن تاثیر گذار است به ویژه سرامیک اشپز خانه که تو دید است و زیبایی هر خانه اشپزخانه ان است و باید کاشی وسرامیکی استفاده شود که با کابینت ها هماهنگ باشد و جلوه خاصی به خانه بدهد مثلا اگر اشپزخانه کوچک یا کم نور است سرامیک و کابینت رنگ روشن استفاده شود و اگر اشپزخانه بزرگ یا پر نور است می توان از سرامیک و کابینت تیره مثل طرح پارکت استفاده کرد و سرامیک های دارای لعاب براق که مخصوص دیوار است می توان استفاده نمود و کف اشپزخانه نیز بهتر است رنگ سرامیک ان مانند رنگ سرامیک دیوار باشد و برای کف باید از سرامیک زبر استفاده کرد که لیز نباشد رنگ سرامیک را باید رنگی انتخاب کرد که با دکوراسیون سالن نیز هماهنگ و یکدست باشند. و بین کابینت ها میتوان از کاشی بین کابینتی شیک و فانتزی استفاده کرد کف آن باید سرامیک آشپزخانه درجه یک استفاده شود چون روی ان راه میروند باید مقاوم باشد و همچنین لعاب دار باشد تا رطوبت را جذب نکند.

مدل سرامیک آشپزخانه شیک | تولید انواع کاشی و سرامیک

مدل های مختلف کاشی و سرامیک آشپزخانه

مدل های مختلف کاشی و سرامیک آشپزخانهکاشی سرامیک مدل های متنوعی دارند مانند مدل گل برجسته٬ مدل طرح پارکت٬ مدل طرح چوب٬ مدل طرح سنگ٬ مدل طرح سه بعدی٬ مدل طرح دار کامپیوتری٬ مدل سفید ساده٬ مدل مات و براق٬ با انواع رنگ های روشن و تیره تولید می شوند کاشی و سرامیک اندازه های متنوع کوچک متوسط بزرگ و خیلی بزرگ دارند که در حمام و دستشویی کوچک استفاده می شود در اشپزخانه بزرگ یا متوسط استفاده می شود و در سالن یا بیرون از خانه می توان از خیلی بزرگ استفاده کرد 

تولید انواع کاشی و سرامیک در ایران

تولید انواع کاشی و سرامیک در ایرانکاشی و سرامیک در انواع و جنس های مختلف تولید می شوند از نظر کیفیت درجه بندی از ۱ تا ۳ دسته بندی می شوند درجه یک کیفیت و دوام بالایی دارند و در مقابل رطوبت و سرما مقاوم هستند و برای کف باید از درجه ۱ و ۲ استفاده شود چون هم روی ان راه می روند مقاوم باشد و هم رطوبت را جذب نکنند. از نظر سابیدگی نیز درجه بندی دارند که روی بسته بندی ان درج شده است و کاشی های نسوز کاشی های ضد یخ و نشکن که تولیدات کارخانه جات است و کاشی و سرامیک ها های ضد رطوبت و ضد اب که درجه بندی آن در بسته ی آن وجود داد.

تزئینات سرامیکی دیوار آشپزخانه

تزئینات سرامیکی دیوار آشپزخانهبرای تزئینات سرامیکی دیوار اشپزخانه می توان از سرامیک های فانتزی کلاسیک استفاده کرد که بسیار زیبا هستند و در بین کابینت ها استفاده می شود و حتی از سنگ های انتیک هم میتوان بین ان ها استفاده نمود و سرامیک طرح سنگ انتیک هم وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. کاشی های لعاب دار براق با طرح گل دار بسیار زیبا وجود دارند که در تزئینات آن استفاده می شود.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیکقیمت انواع کاشی و سرامیک بر اساس جنس مدل طرح مختلف است کاشی سرامیک درجه یک گرانتر از درجه سه ان است  و سرامیک های جدید سه بعدی گرانترین سرامیک است سرامیک سفید ساده ارزانترین نوع سرامیک می باشد قیمت به برند نیز بستگی دارد مثلا کاشی سرامیک تبریز طرح های زیبایی دارد و بسیار با کیفیت و گران است چون صادراتی هستند کاشی و سرامیک خارجی نیز در بازارهای ایران وارد می شود که بیشتر در خانه های لوکس استفاده می شود و قیمت های ان گرانتر از نوع ایرانی آن است.قیمت فروش کاشی بر اساس نوسانات بازار نیز متغیر است در بازار فروش سرامیک می توان سرامیک شیک متناسب با اقتصاد خانواده تهیه کرد بعضی مواقع بعضی فروشگاهها یا نمایندگان حراج کاشی و سرامیک از نوع قدیمی تر و درجه سه یا چهار دارند و در بازار عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه سرامیک استخری ارزان قیمت

سرامیک یکی از بهترین کالا هایی می باشد که با توجه به نوع خود در محیط های مختلف کاربرد فوق العاده بالا و مورد توجهی دارد. سرامیک استخری ارزان و مرغوب نیز یکی از

دیدگاهتان را بنویسید