مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی سرامیک / قیمت عمده کاشی و سرامیک های جدید سفید ساده

قیمت عمده کاشی و سرامیک های جدید سفید ساده

کاشی و سرامیک از بهترین کفپوش های عصر حاضر تلقی شده که مطابق با سلیقه های امروزی ارائه شده اند. اگر بخواهیم به یکی از بهترین کاشی و سرامیک های جدید از حیث رنگبندی اشاره کنیم، قطعا کاشی و سرامیک های سفید ساده، بهترین گزینه برای معرفی خواهند بود. چرا که این گروه از محصولات قابلیت تطبیق با انواع دکوراسیون های مدرن را دارا بوده و تاثیرات فوق العاده زیبایی را در نمای کلی فضای مورد نظر به وجود می آورند. با این اوصاف اگر تصمیم به خرید این گروه از کاشی و سرامیک ها گرفته اید؛ باید به حسن انتخابتان تبریک گفت. حال برای تهیه و یا اطلاع از قیمت عمده این گروه از محصولات می توانید از مراکز فروش تخصصی وارد میدان شوید.

قیمت عمده کاشی و سرامیک های جدید سفید ساده

جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک دیوار و کف حمام و سرویس بهداشتی

جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک دیوار و کف حمام و سرویس بهداشتیحمام و سرویش بهداشتی از مهم ترین قسمت های موجود در یک فضای داخلی به شمار رفته که به همین جهت مورد توجه از سوی طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته اند.
از مهم ترین مواردی که طراحان برای ایجاد یک نمای زیبا در حمام و سرویس به آن توجه بسیاری کرده و آن ها را به کار می بندند، کاشی و سرامیک اند.
از دیدگاه آن ها، این ابزار اگر به طور درست انتخاب شوند، تاثیر دو چندانی را هم از منظر زیبایی و هم از منظر کاربردی به جا خواهند گذاشت.

پس اگر می خواهید شما نیز از انتخاب درست و به جا به هنگام خرید کاشی و سرامیک سرویس و حمام؛ چه کاشی و سرامیک کف و چه کاشی و سرامیک دیوار برای این محیط، بهره مند شوید، نیاز است تا درخواست های خود را با مشاورین فعال در مراکز برتر فروش در میان بگذارید.
آنجاست که می توانید از جدیدترین مدل کاشی و سرامیک بهره وافر را ببرید.
اما در این گزینه ها به برخی از مدل های موجود از این ابزار کاربردی اشاره کرده ایم:

  • کاشی دارسی
  • کاشی دوحه
  • کاشی دلاویژ
  • سرامیک لینا
  • سرامیک مالیک
  • سرامیک گلیز
  • و …

خرید طرح های زیبای کاشی و سرامیک دیوار آشپزخانه

خرید طرح های زیبای کاشی و سرامیک دیوار آشپزخانهکاشی و سرامیک یا برای پوشاندن کف استفاده شده و یا از آن ها برای پوشش دهی دیوار کاربرد به عمل می آید.
در هر دو این سطوح، اگر انتخاب مناسبی از کاشی و سرامیک صورت گرفته باشد که می توان شاهد نتایج بی نظیری هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی بود.
اما در این بخش قصد داریم تا توضیحاتی را در خصوص کاشی و سرامیک دیوار آشپزخانه بیان نماییم.
همانطور که می دانید دیوار نیز به مانند سطح کف، اهمیت بالایی را از همه جهت دارا می باشد.

برای مثال یک دیوار پوشانده شده از کاشی و سرامیک مرغوب، مقاومت بالاتری را در مقابل ضربات ناشی از وقوع حوادثی مانند زمین لرزه های کوچک داشته و احتمال اینکه کاشی و سرامیک های نصب شده در آن ترک برداشته یا بشکنند کم خواهد بود.
بنابراین ضرر مالی ای هم گریبانگیر صاحبخانه نخواهد شد.
بماند که از نظر زیبایی نیز انتخاب کاشی و سرامیک دیوار مناسب، چه نتیجه اعجاب انگیزی را به دنبال خود می آورد.
البته همه این ها در صورت یک انتخاب مناسب است که اتفاق می افتد.

در هر حال اگر قصد خرید بهترین کاشی و سرامیک آشپزخانه را دارید، می توانید از مراکز فروش تخصصی مانند نمایندگی های فروش کمک گرفته تا آن ها نیز این طرح های کلی  را به شما معرفی کنند:

  • بهترین طرح سرامیک دیوار
  • زیباترین طرح کاشی آشپزخانه

سرامیک و کاشی مدرن و لوکس مناسب کف آشپزخانه

سرامیک و کاشی مدرن و لوکس مناسب کف آشپزخانهامروزه تغییرات چشمگیری در دکوراسیون های داخلی نسبت به گذشته به وجود آمده و همه را ملزم به استفاده از کفپوش هایی نظیر کاشی و سرامیک در قسمت های مختلف یک خانه یا فضا کرده است.
در واقع کاشی و سرامیک دارای وجهه و کلاس بیشتری بوده و افراد به هیچ وجه به جایگزینی این کفپوش ها یا حذف آن ها نیستند.
همچنین باید گفت این ابزار که برای پوشاندن کف به وفور مورد استفاده واقع می شوند، مزایای بسیاری را به دنبال خود می آورند که به آن ها در این گزینه ها اشاره شده است:

  • کفپوش های سرامیک و کاشی را در هر رینج قیمتی می توان پیدا کرد.
  • تنوع بسیار بالایی را در طرح، رنگ و مدل دارا می باشند.
  • دارای قابلیت نگهداری و تمیزکاری آسانی اند.
  • هزینه تعمیرات آن ها تقریبا نزدیک به صفر است.
  • از همه مهم تر در مقابل رطوبت مقاومند.

همه این مزایا باعث شده تا این گروه از کفپوش ها در بازارفروش بسیار محبوب و پر مخاطب نمایان شوند.
اما اگر تصمیمتان به خرید کاشی سرامیک کف آشپزخانه یا انتخاب بهترین مدل کاشی آشپزخانه می باشد، می توانید به مراکز فروش مربوطه مراجعه کرده تا در آنجا چنین کاشی و سرامیک هایی که قطعا از بهترین گزینه ها محسوب می شوند را به عنوان کاشی و سرامیک کف آشپزخانه به شما تقدیم نمایند:

  • سرامیک و کاشی مدرن در جدید ترین مدل ها
  • سرامیک و کاشی لوکس در شیک ترین طرح ها

با انواع کاشی و سرامیک جدید آشنا شوید

با انواع کاشی و سرامیک جدید آشنا شویدکاشی و سرامیک همزمان با به روز نمودن سیستم تولید کارخانجات و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، اشکال نویی را به خود گرفته و در مدل های جذاب و طرح های همه پسندی به هر یک از بازار های فروش ارائه شده اند.
ضمن اینکه اعمال استحکام بالا و استاندارد، شرط اولیه تولید کنندگان در روند تولید این گروه از ابزار بوده است.
اما اگر مایل باشید در این بخش شما را با انواع کاشی سرامیک جدید که در بازار فروش بسیار مورد استقبال واقع شده اند؛ آشنا سازیم که عبارت خواهند بود از:

  • کاشی و سرامیک بتنی
  • کاشی و سرامیک بافت دار
  • کاشی و سرامیک منقوش
  • کاشی و سرامیک تری دی
  • کاشی و سرامیک آجری

فروش کاشی و سرامیک سفید طلایی لوکس

فروش کاشی و سرامیک سفید طلایی لوکساز سری کاشی و سرامیک هایی که می توان روی آن ها به عنوان گزینه ای ایده آل و کاملا شیک برای دکوراسیون های مدرن امروزی حساب باز کرد؛ کاشی و سرامیک های طرح لوکس می باشند.
این گروه از کاشی و سرامیک از حد والای زیبایی بهره مند بوده و جلوه خاص و فوق العاده منحصر بفردی را به فضا های مورد استفاده هدیه می کنند.
به ویژه اینکه تولیدکنندگان در تولید این سری از کاشی و سرامیک،  تمام تلاششان را به کار بسته و با استفاده از مواد اولیه مرغوب، کیفیت را نیز در آن ها به حد اعلاء رسانده اند.
پس از هر جهت می توان گفت که کاشی و سرامیک های لوکس، از گزینه های کاملا مطلوبی برای خرید به شمار می آیند.

همچنین باید عنوان داشت که با توجه به تمایل بسیاری از خریداران سمت این گروه از کاشی و سرامیک، علی الخصوص در رنگ سفید که رنگ انتخابی بسیاری از آن ها را تشکیل می دهد، فروش کاشی سفید و سرامیک سفید لوکس رونق خوبی را به خود دیده است.
پس اگر شما می خواهید از این محصولات بی نصیب نمانید، می توانید از فروشندگان معتبر؛ درخواست سرامیک و کاشی جدید سفید لوکس را کرده تا آن ها بروشور محصولات را در اختیارتان قرار داده که با خیال راحت انتخاب نمایید.

انواع کاشی و قیمت فروش آن ها در سال 98

انواع کاشی و قیمت فروش آن ها در سال 98کاشی نیز به مانند سرامیک اهمیت بالایی را نزد خریداران دارا می باشد و به عنوان بهترین نوع کفپوش و دیوارپوش شناخته شده است.
در این قسمت قصد داریم تا انواع کاشی از نظر ساختاری را برایتان برشمرده تا آشنایی بیشتری با آن ها پیدا کنید.
پس برای آشنایی بیشتر با انواع کاشی، به گزینه های زیر توجه داشته باشید:

  • کاشی پرسلانی
  • کاشی موزائیکی
  • کاشی سنگفرش
  • کاشی آجری
  • کاشی لعابدار
  • کاشی سرامیکی

گفتنی است هر یک از این کاشی ها کارایی های بسیاری را در زمینه های مختلف داشته و به همین جهت از مراکز مختلف فروش به خوبی قابل دسترسی می باشند.
حال اگر قیمت انواع کاشی در سال 98 مد نظرتان است یا می خواهید از طرح سنتی کاشی که پرفروش ترین طرح به شمار می رود بهره مند شوید، می توانید از مراکز فروش متعددی همچون نمایندگی ها اقدام کرده تا هم از جریان قیمت کاشی جدید مطلع شده و هم به هنگام خرید، تخفیفات خوبی را از قیمت عمده کاشی دریافت نمایید.

قیمت عمده کاشی و سرامیک سفید رگه دار

قیمت عمده کاشی و سرامیک سفید رگه دارنوعی از طرح کاشی و سرامیک در بازار فروش مشاهده می شود به نام کاشی و سفید رگه دار.
این نوع از کاشی و سرامیک همانطور که از اسمشان پیداست؛ دارای رگه های پیدایی در سطوح خود بوده که به عنوان طرح آن ها محسوب می شود.
گفتنی است که کاشی و سرامیک های رگه دار در رنگبندی های متعددی موجود بوده که پر طرفدار ترینشان عبارتند از:

  • کاشی و سرامیک سفید رگه دار
  • کاشی و سرامیک مشکی رگه دار

برای اینکه بتوانید از قیمت کاشی سرامیک مورد نظر باخبر شده و یا از قیمت انواع کاشی و سرامیک رگه دار بصورت روز کسب اطلاع نمایید؛ بهتر است درخواست خود را با کارشناسان فعال در مراکز فروش معتبر در میان بگذارید.
آن ها در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد.

خریدار انواع کاشی و سرامیک سفید ساده

خریدار انواع کاشی و سرامیک سفید سادهدر حال حاضر انواع کاشی و سرامیک سفید ساده در بازار های فروش بسیار خوش درخشیده و مورد توجه خریداران قرار گرفته اند.
علت اصلی در پرفروش بودن این نوع از محصولات را می توان در طرح ساده و زیبای آن ها و بعد در قیمت مناسشان جستجو کرد.
اما بهترین راهی که خریداران برای خرید کاشی سفید و یا سرامیک سفید می توانند انتخاب نمایند، مراجعه به یکی از مراکز فروش نمونه مانند نمایندگی یا شرکت پخش این گروه از محصولات می باشد.

هر دو این مراکز، ضمن برقراری شرایط عالی برای خریداران به فروش کاشی ساده و سرامیک ساده پرداخته و نظر مثبت آن ها را به محصولات ارائه شده جلب خواهند کرد.
به علاوه از شرایط مورد نظر توسط مراکز مذکور که در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت عبارتند از:

  • بهره مندی از مدرن ترین مدل کاشی سفید و سرامیک سفید
  • برخورداری از تخفیفات استثنایی در قیمت کاشی ساده یا سرامیک ساده
  • برخورداری از کاشی سفید ساده و سرامیک سفید ساده در بهترین برندها

نرخ کاشی و سرامیک باکیفیت و درجه یک

نرخ کاشی و سرامیک باکیفیت و درجه یککاشی و سرامیک با درجه بندی های متعددی در بازار فروش به نمایش در آمده اند که در رده اول آن ها، کاشی و سرامیک درجه یک قرار گرفته اند.
کاشی و سرامیک های مورد نظر بسیار باکیفیت بوده و همینطور ظاهری فوق العاده زیبا و امروزی را در خود جای داده اند.
تفاوت دیگر این نوع از کاشی و سرامیک ها، نرخ فروش آن هاست.
در این صورت باید گفت که کاشی و سرامیک های با کیفیت، از نرخ فروش بالایی بهره برده اند که البته در مقابل کیفیت و زیبایی شان بی اهمیت است.

نکته ای که وجود دارد، این است که نرخ کاشی سفید و سرامیک سفید با کیفیت بالا، با سایر رنگبندی ها اندکی تفاوت داشته و بدین ترتیب سطوح بهتری را شامل شده اند.
ضمن اینکه این رنگ از کاشی و سرامیک ها قابلیت هماهنگی با اکثر فضا ها را داشته و جلوه خوبی را نیز ایجاد می کنند.

نمایندگی پخش کاشی و سرامیک های صادراتی

نمایندگی پخش کاشی و سرامیک های صادراتیکاشی و سرامیک های صادراتی نوع دیگری از محصولات عرضه شده به شمار رفته که از کیفیت اعلایی بهره برده و زیبایی نیز در آن ها کاملا موج می زند.
این نام به این دلیل بر روی این کاشی و سرامیک ها گذاشته شده که از آن ها علاوه بر کاربرد در حوزه های داخلی، برای فروش در بازار های بین المللی نیز بهره می برند.

حال برای اینکه بتوان هر یک از کاشی و سرامیک های صادراتی درجه یک و ممتاز را با بهترین شرایط خریداری کرده و همچنین آن ها را در این نمونه ها مورد سفارش قرار داد، بهترین راه این است که به نمایندگی های پخش مراجعه شود.
در آنجاست که می توان چنین طرح هایی از انواع کاشی و سرامیک صادراتی را انتخاب کرده و تهیه نمود:

  • بهترین طرح سرامیک پذیرایی 
  • زیباترین طرح کاشی سرویس بهداشتی و حمام
  • و …

بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک جدید و مدرن

بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک جدید و مدرندر حال حاضر کشور ما ایران در رده اول تولید کنندگان کاشی و سرامیک در کل دنیا قرار گرفته و رقیبان بسیاری را نیز به دنبال خود کشانده است.
لذا می توان گفت که در داخل کشور، کارخانجات مجهز و تمام پیشرفته ای در شهر هایی همچون اصفهان و یزد که مهد اصلی تولید این محصولات به شمار می روند؛ متمرکز شده که عملیات موفقیت آمیز تولید را پشت سر نهاده اند.
اما برخی از کارخانجات تولید کننده کاشی و سرامیک، با وجود تجربه ای طولانی در حوزه ساخت، به عنوان بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک شناخته شده که چنین محصولاتی را تقدیم بازار های فروش نموده اند:

  • کاشی و سرامیک جدید و مدرن
  • کاشی و سرامیک با برند های برتر

صادرات عمده کاشی و سرامیک رنگی و ساده

صادرات عمده کاشی و سرامیک رنگی و سادهکاشی و سرامیک حالا از مرز داخلی فراتر رفته و در حوزه صادرات نیز سری از سر ها در آورده اند.
این ویژگی های خاص و تک موجود در کاشی و سرامیک ایرانی است که حالا باعث شده تا مانند نگینی در بازار های فروش خارجی بدرخشد و نظر خریداران خارحی را به خود جلب نماید.
به راستی که خریداران واقع در بازار های جهانی نمی توانند چشم خود را بر روی این همه تنوع، زیبایی و کیفیت کاشی و سرامیک ایرانی بسته و دست رد به سینه آن بزنند.
با وجود چنین خصیصه های بارزی است که اکنون صادرات عمده کاشی و سرامیک از نمونه صادرات پر رونق و همیشگی کشور تلقی شده و تاجران بسیاری را به حرفه صادرات مشغول داشته است.
لازم به ذکر است بیشترین و یا پر تقاضا ترین نوع کاشی و سرامیک های صادر شده به کشور های دیگر، عموما از این نوع می باشند:

  • کاشی و سرامیک رنگی
  • کاشی و سرامیک ساده

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت کاشی سرامیک درجه 3 جدید ایرانی

اگر بخواهیم یکی از انواع کاشی و سرامیک بر حسب درجه بندی را نام ببریم، می توان به کاشی سرامیک درجه 3 اشاره کرد. این نوع کاشی و سرامیک ها از قیمت فوق العاده مناسب

دیدگاهتان را بنویسید