مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / سرامیک / قیمت سرامیک کف طرح فرش | فروش سرامیک جدید

قیمت سرامیک کف طرح فرش | فروش سرامیک جدید

با پیشرفت فناوری هر روزه ما شاهد طرح ها و رنگ های جدیدی در صنعت سرامیک کشور هستیم که سرامیک کف طرح فرش یکی این موارد نو ظهور در بازار می باشد. سرامیک طرح فرش به دلیل شکل و طرح زیبایی که دارد جلوه ای همانند یک فرش ایرانی به خانه های شما می بخشد و به همین خاطر ابعاد این نوع از کفپوش ها برای نداشتن درز موجود مانند سایر سرامیک ها به صورت یک تکه طراحی شده و بزرگ تر از انواع موجود در بازار می باشد. 

به دلایلی که در بالا ذکر شد می توان پی برد که قیمت سرامیک کف طرح فرش نسبت به نمونه های عادی بالاتر می باشد.

قیمت سرامیک کف طرح فرش | فروش سرامیک جدید

جدیدترین مدل سرامیک کف پذیرایی

جدیدترین مدل سرامیک کف پذیراییسرامیک طرح فرش از جدید ترین مدل های کاشی و سرامیک ایرانی می باشد که امروزه با توجه به تغییر سلیقه مردم و افزایش اقبال عمومی به مصالح جدید مصرف طرح های نوین کاشی و سرامیک بالا رفته است. این گونه سرامیک ها به دلیل ظاهری زیبا جلوه ای مدرن به سالن های پذیرایی منازل بخشیده و همچنین می توان از خرج های جداگانه برای خرید فرش های گران قیمت نیز جلوگیری نمود که خود باعث صرفه اقتصادی برای خریداران محترم می شود .

البته خرید این گونه از سرامیک ها مشکلات خاص خود را هم دارد که می شود به ابعاد بزرگ آن ها اشاره کرد که احتمال شکستگی آن ها را بالاتر می برد و همچنین قیمت بالا تر آن ها نسبت به نمونه هایی با طرح های ساده و تک رنگ را نام برد.

قیمت انواع سرامیک کف طرح فرش

قیمت انواع سرامیک کف طرح فرشقیمت سرامیک کف طرح فرش به عوامل متعددی هم چون کیفیت سرامیک ، نحوه تولید انواع سرامیک، کارخانه محل تولید و ابعاد سرامیک بستگی دارد.

سرامیک طرح فرش در دو سایز معمول 120*180 یا 180*240 تولید شده که هر کدام از این ها شامل طرح های متنوعی هستند .

در کل میانگین قیمت سرامیک کف طرح فرش با کیفیت درجه یک برای سایز 120*180 در حدود 600 هزار تومان و برای سایز 180*240 در حدود 850 هزار تومان می باشد.

البته بسته به کارخانه های تولید کننده ممکن است این نوع از سرامیک ها در ابعاد کوچک تر یا حتی بزرگ تر نیز بسته به سفارش های خاص مشتریان قابل تولید باشند .

عرضه انواع سرامیک ارزان قیمت

عرضه انواع سرامیک ارزان قیمتفروش کاشی و سرامیک در کشور توسط توزیع کننده های عمده اینترنتی یا خرده فروش های موجود در سراسر ایران صورت می گیرد که در این بین سایت های اینترنتی با توجه به روابط گسترده با کارخانه های سطح کشور و توزیع انواع برند ها معمولا قیمتی معقول تر در مقایسه با بازارحضوری دارند و گاهی هم دست به حراج کاشی و سرامیک در سایت های خود می کنند .

در شرایط کنونی و با توجه به نوسانات بازار و ثابت نبودن قیمت ها یکی از بهترین شیوه ها برای مطلع شدن از قیمت ها مراجعه به سایت های فعال در این زمینه می باشد.

بازار فروش کاشی و سرامیک در ایران

بازار فروش کاشی و سرامیک در ایرانبازار تولید و فروش کاشی و سرامیک در ایران با توجه به نیاز در حال افزایش صنعت ساختمان در حال گسترش است و در این بین تولید کننده ها نیز با سنجیدن شرایط بازار اقدام به تولید انواع جدیدی از کاشی و سرامیک متناسب با نیاز جامعه می کنند تا هر چه بیشتر خود را با سلایق متفاوت جامعه امروزی هماهنگ سازند. از تولید کننده های مطرح بازار امروز می توان کاشی و سرامیک یزد را نام برد که با سرعتی قابل توجه در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار بوده که این ناشی از سرمایه گذاری این شهر بر پیشرفت این صنعت از طریق وارد کردن ماشین آلات پیشرفته و بالا بردن خط کنترل کیفیت محصولات می باشد تا مصرف کنندگان نهایی با خیالی آسوده و اطمینان خاطر اقدام به خرید خود کرده و منازل و ساختمان های خود با بالاترین کیفیت موجود زیبا ساخته و زندگی های خود را دچار تحولی شگرف بکنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه سرامیک استخری ارزان قیمت

سرامیک یکی از بهترین کالا هایی می باشد که با توجه به نوع خود در محیط های مختلف کاربرد فوق العاده بالا و مورد توجهی دارد. سرامیک استخری ارزان و مرغوب نیز یکی از

دیدگاهتان را بنویسید