مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / سرامیک / قیمت سرامیک | کارخانه کاشی و سرامیک یزد

قیمت سرامیک | کارخانه کاشی و سرامیک یزد

کاشی و سرامیک از محصولاتی می باشد که حداقل در هر قسمتی از خانه قابل مشاهده است. قیمت سرامیک بسته به اندازه، رنگ ها، لعاب دار یا بدون لعاب و…  متفاوت می باشد.

سرامیک ها در هر قسمت از ساختمان ویژگی های مختلفی دارند برای مثال در بیرون از ساختمان سرامیک ها صرفا جهت زیبایی به کار می روند و استفاده دیگری ندارند که باید حتما به جنس ان دقت کرد چون اگر جنس مرغوبی نداشته باشد بعد از مدتی امکان دارد تخریب شود . 

اما کاشی هایی که در داخل آپارتمان استفاده می شوند در هر قسمت از آن باید دارای ویژگی های زیادی باشد، برای مثال سرامیک آشپزخانه باید ضد سایش و خش باشد اما سرامیک سرویس های بهداشتی باید عایق رطوبت باشند. 

لازم به ذکرهست که برای کف ساختمان بیشتر از سرامیک کف مات استفاده می شود که چیز هایی مانند فرش ، میز و …. روی زمین سر نخورند ولی با توجه به فواید آن معایبی نیز دارد برای مثال گران بودن ان نسبت به مصالح دیگر ساختمان ، از دیگر معایب ان می شود به سنگین بودن ان اشاره کرد البته معایب در حدی نیست که نشود فواید آن رو در نظر نگرفت.

 قیمت سرامیک | کارخانه کاشی و سرامیک یزد

کارخانه تولید کاشی و سرامیک یزد

کارخانه تولید کاشی و سرامیک یزداستان یزد با ۷۶ واحد تولید کاشی و سرامیک در کشور در این زمینه پرچم دار می باشد و باعث اشتغال بسیاری از هموطنان یزدیمان شده است.

اما به تازگی استان‌ های دیگری از جمله مشهد و تبریز با تولید سرامیک های با کیفیت و مرغوب پا به این عرصه ی مهم گذاشته اند. 

این استان ها قیمت کاشی و سرامیک مناسبی دارند به گونه ای که اگر قصد خرید کاشی و سرامیک را دارید 

قیمت کاشی یزد یا قیمت سرامیک مشهد و تبریز با کیفیت های بالا به بازار یا مرکز فروش کاشی و سرامیک در کشور عرضه می شوند که این ویژگی باعث می شود تمامی اقشار جامعه امکان خرید کاشی را داشته باشند. 

قیمت خرید انواع کاشی و سرامیک

قیمت خرید انواع کاشی و سرامیکقیمت سرامیک به کیفیت، رنگ، اندازه، نوع لعاب دار یا بدون لعاب دار آن بر می گردد و به فروش می رسد، در خرید خود دقت لازم فرمایید که پای واسطه ای در میان نباشد چرا که واسطه قیمت دریافتی از شمارا را بالا می برد و کیفیت پایینی را به شما تحویل می دهد. لیست قیمت خرید انواع این محصول را می توانید به صورت آنلاین و با مراجعه به فروشگاه های معتبر اینترنتی به دست اورید.

جدیدترین کاشی و سرامیک های ایرانی

جدیدترین کاشی و سرامیک های ایرانیبا گذشت زمان کاشی و سرامیک های زیادی مناسب به دکور و دیزاین خانه ساخته شدند تا شما بتوانید خانه ای شیک، زیبا و مناسب با مد روز داشته باشید.

اما طرح های زیادی نیز امروزه تولید می شوند و بسیار با کیفیت هستند که باعث می شود در خرید سرامیک بهانه ای نباشد  

البته نوع های نوین تری نیز امده که با استفاده از اپوکسی رزین درست میشن که بیشتر برای دیوار های دستشویی و حمام استفاده میشه و به همین خاطر طرح های بسیاری برای دستشویی و حمام اماده شده تا جلوهی بیشتری به اون بده تا بیشترین رضایت مشتری رو دریافت کنه 

مرکز فروش کاشی و سرامیک ایران

مرکز فروش کاشی و سرامیک ایرانمراکز و بازارهای زیادی در داخل کشور وجود دارند که شما می توانید به سادگی به این بازار ها رفته و خرید خود را انجام دهید اما همانطور که گفته شد دقت کافی را علی الخصوص وقتی از بازار کاشی و سرامیک خرید می کنید داشته باشید که پای واسطه در میان نباشد. 

نمایندگی های شرکت های مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند در اقصی و نقاط کشور وجود دارند اما خوبی که این نمایندگی ها دارند این است که به شما برای خریدی باکیفیت و با قیمتی ارزان‌تر کمک می کنند از این رو شما دیگر در خرید خود نگران وجود واسطه نیستید. 

با پیشرفت تکنولوژی امروزه همه ی کارها با لوازم الکترونیکی انجام می شود خرید آنلاین باعث ارزان‌تر شدن بهای نهایی کالای خریداری شده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه سرامیک استخری ارزان قیمت

سرامیک یکی از بهترین کالا هایی می باشد که با توجه به نوع خود در محیط های مختلف کاربرد فوق العاده بالا و مورد توجهی دارد. سرامیک استخری ارزان و مرغوب نیز یکی از

دیدگاهتان را بنویسید