مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / سرامیک / قیمت سرامیک ارزان | فروشگاه مرکزی کاشی و سرامیک

قیمت سرامیک ارزان | فروشگاه مرکزی کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک یکی از معمول ترین و پر کاربرد ترین مصالح ساختمانی است که از آن ها به عنوان پوشش نهایی دیوارها استفاده می کنند. از کاربردهای کاشی وسرامیک میتوان به استفاده جهت دیوار پوش  تزیینات داخلی و خارجی و عایق رطوبت اشاره کرد.

کاشی از سفال و یک لایه رویی از جنس لعاب درست میشود. کاشی نازک و سبک بوده و میتواند آب را به خود جذب کنند بنابراین از کاشی بیشتر به عنوان دیوار پوش استفاده میشود.

اگر لایه ی لعابی در کاشی از جنس سرامیک باشد سرامیک درس میشود. سرامیک محکم و سنگین بوده و از آن به عنوان دیوار پوش و کف پوش استفاده میشود.

از کاشی و سرامیک به عنوان دیوار پوش در حمام، سرویس بهداشتی و کاشی آشپزخانه و… استفاده میشود. قیمت این محصولات به مواد اولیه مورد استفاده در آن ها بستگی دارد پس در صورتی قیمت سرامیک ارزان است که مواد بکار رفته در آن هم قیمت مناسبی داشه باشند. یکی از ترفند های خرید کاشی و سرامیک به صورت ارزان ان است که متراژ درخواستی را بالا ببریم و بار به گونه ایی باشد که تمام ظرفیت کامیون حمل کننده پر شود در این صورت هزینه ی حمل و نقل بار کمتر خواهد شد.

قیمت سرامیک ارزان | فروشگاه مرکزی کاشی و سرامیک

بزرگترین تولید کننده های کاشی و سرامیک ایران

بزرگترین تولید کننده های کاشی و سرامیک ایرانایران یکی از مهم ترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک محسوب میشود و همچنین دارای پیشینه ی تاریخی غنی و قوی در عرصه سفالگی و کاشی و سرامیک سازی است.

از مهم ترین شهرها و کارخانجات تولیید کننده کاشی و سرامیک میتوان به کارخانه کوثر ابرکوه، مرجان اصفهان،تبریز،شیرکوه یزد و کارخانه کاشی و سرامیک میبد در شهر یزد اشاره کرد. اما بزرگترین و مهم  ترین کارخانه در ایران کارخانه کاشی و سرامیک آباده در شیراز میباشد که صادر کننده و قطب فروش کاشی کف،کاشی آشپزخانه و… با تنوع بالا به کشورهایی نظیر پاکستان، سوریه،عراق می باشد.

فروشگاه مرکزی انواع کاشی و سرامیک

فروشگاه مرکزی انواع کاشی و سرامیکاکثر کارخانه های تولید کننده کاشی و سرامیک جهت ارایه و معرفی محصولات خود با عالی ترین کیفیت و فروش به قیمت خرید کاشی و قیمت سرامیک ارزان دارای شعب متعددی در شهرهای سرتاسر کشور هستند که میتوان با مراجعه به فروشگاه مرکزی موجود در هر شهر محصول مورد نظر را که مطابق با آخرین نوآوری ها تولید شده است خریداری کرد. همچنین میتوان به کمک خرید غیر حضوری و اینترنتی محصول را به صورت عمده و یا جزیی خریداری کرد. یکی از بهترین سایت ها با بیشترین تنوع وبا کیفیت ترین محصولات سایت کاشیران میباشد. همچنین میتوان از خدماتی مانند ارسال رایگان محصول در شهر تهران در صورت خرید بیش از 100متر نیز بهره برد.اما یکی از مشکلات خرید غیر حضوری و اینترنتی این است که جنس محصول مورد نظر قابل لمس و بررسی نیست و خریدار صرفا بر اساس تصویر ، کالای مورد نیاز خود را انتخاب میکند.

لیست قیمت بهترین کاشی و سرامیک در بازار

لیست قیمت بهترین کاشی و سرامیک در بازار قیمت کاشی و سرامیک وابسته به عوامل متفاوتی چون درجه کیفی ، متراژ ، تعداد و ابعاد محصول مورد استفاده میباشد. برای مثال قیمت را بر اساس متراژ و درجه کیفی به گروه های متری 10هزار تمان، متری 20هزار تومان و متری 50 هزار تومان دسته بندی میکنند و کاشی و سرامیک هایی با درجه کیفی 4 ارزان ترند چون مرغوبیت مواد مورد استفاده در آن ها کمتر است. اما برخی قیمت سرامیک ارزان را در رنج قیمت 12هزار تومان تا 19 هزار تومان میدانند. این در صورتی است که سرامیک هایی در رنج قیمت 100هزار تومان تا 200هزار تومان نیز میتوان در بازار یافت.

فروش انواع کاشی و سرامیک

فروش انواع کاشی و سرامیکبیشتر کارخانه ها از حراج کاشی و سرامیک های خود و فروش انواع کاشی و سرامیک با قیمتی کمتر از قیمت خرید اقدام به تخلیه انبار های خود میکنند. فروش انواع مختلف کاشی و سرامیک بسته به مکان مورد استفاده مانند: سطح راه پله، کف پوش آشپزخانه، کاشی و سرامیک دیوار پوش حمام و سرویس بهداشتی به صورت عددی و تنی صورت میگیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه سرامیک استخری ارزان قیمت

سرامیک یکی از بهترین کالا هایی می باشد که با توجه به نوع خود در محیط های مختلف کاربرد فوق العاده بالا و مورد توجهی دارد. سرامیک استخری ارزان و مرغوب نیز یکی از

دیدگاهتان را بنویسید