مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / روشویی / قیمت روشویی بدون کابینت سال جدید

قیمت روشویی بدون کابینت سال جدید

یکی از وسایل ضروری در سرویس های بهداشتی روشویی می باشد که در انواع مدل های متنوع تولید و ارائه می شود. روشویی بدون کابینت از جنس های مختلف سرامیکی و یا سنگی تهیه می شود که هر یک از لحاط ویژگی و قیمت متفاوت می باشند. قیمت روشویی بدون کابینت با توجه به کیفیت و جنس آن، ابعاد و اندازه، مدل و طرح، روش خرید و فروش، برند و شرکت سازنده و … متفاوت است.

قیمت روشویی بدون کابینت سال جدید

جدیدترین مدل های روشویی را بشناسید

جدیدترین مدل های روشویی را بشناسید امروزه انواع مدل های روشویی از جمله روشویی بدون کابینت، روشویی کابینت دار، روشویی دیواری، روشویی پایه دار، روشویی بدون پایه و … در انواع جنس های متنوع و طرح های گرد، بیضی و مستطیلی تولید می شوند. روشویی بدون کابینت در سرویس های بهداشتی با متراژ کوچک بسیار مناسب بوده چرا که فضای کمی را اشغال می کند. روشویی در انواع جنس های چینی و سرامیکی با توجه به نظافت آسان و قیمت مناسب بسیار پر طرفدار است.

این محصول در برابر رطوبت و مواد شوینده مقاومت بالایی دارد و از شفافیت خوبی برخوردار می باشد. امروزه انواع روشویی در مدل و طرح های متنوع در کشور ساخته می شود که با وجود تنوع بالا مشتری بر حسب نیاز و نوع دکوراسیون می تواند آن را انتخاب و خریداری کند.
در کارخانه های تولید کننده با استفاده از متریال درجه یک توسط تکنولوژی مدرن و با رعایت استانداردهای لازم انواع روشویی در طرح های زیبا و مدرن تولید و راهی بازار فروش می شود.

شرکت پخش روشویی بدون کابینت سنگی

شرکت پخش روشویی بدون کابینت سنگی یکی از بهترین مراکز پخش روشویی سنگی بدون کابینت با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب همین مرکز می باشد و در این شرکت روشویی سنگی با طرح های جدید و متنوع به مشتریان ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.
با خرید از این مرکز در وقت و هزینه رفت و آمد صر فه جویی شده و کالا نیز به نشانی شما ارسال می شود. لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به شکل عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه داشته و فروشنده سریع تر کالای خود را به فروش می رساند.
روشویی بدون کابینت سنگی از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد و زیبایی و جذابیت خاصی دارد. این محصول در انواع رنگ های سفید و طلایی همچنین در ابعاد و اندازه متنوع تک پایه و دو پایه تهیه و عرضه می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزانترین قیمت روشویی باریک کابینتی

روشویی باریک کابینتی در ارزان ترین قیمت ها از طریق روش های خرید مستقیم در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار داده می شود. روشویی کابینتی جزو تجهیزات مورد استفاده در سروی

دیدگاهتان را بنویسید