مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / چسب کاشی / فروش چسب کاشی خمیری عمده

فروش چسب کاشی خمیری عمده

فروش چسب کاشی عمده خمیری با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می شود. این محصول همان طور که از نامش مشخص است برای چسباندن کاشی بر روی دیوار و کف استفاده می شود. در واقع چسب کاشی نوع ملات برای کاشی می باشد که ما دیگر نیازی به ملات سیمان نداریم. این محصول در انواع مختلفی تولید می شود و می توان برای چسباندن سنگ و سرامیک هم از آن استفاده کرد.

فروش چسب کاشی خمیری عمده

همیشه چسب کاشی عمده بخرید

همیشه چسب کاشی عمده بخرید

همیشه چسب کاشی عمده بخرید چون شما می توانید با کمترین هزینه آن را تهیه کنید. این محصول انواع مختلفی دارد که ما در زیر به شرح آن ها می پردازیم:

  • چسب ماستیک: از این نمونه می توان برای چسباندن کاشی روی دیوار و سقف استفاده کرد. این نمونه محصول نوعی چسب ارگانیک می باشد که برای استفاده نیاز به ترکیب خاصی ندارد و لی باید سریع از آن استفاده کرد. در واقع به محض این که از بسته بندی بیرون آید بلافاصله باید استفاده شود. در غیر این صورت چسبندگی خود را از دست می دهد. از این مدل چسب بهتر است برای محیط های مرطوب استفاده نشود. علاوه بر کاشی می توان برای چسباندن شیشه و ظروف چینی هم از آن استفاده کرد.
  • چسب تین ست: این نمونه محصول نسبت به چسب ماستیک چسبندگی بالاتری دارد و انعطاف پذیرتر هم می باشد. برای تهیه آن ماسه، سیمان، آب و مواد شیمیایی مختلفی استفاده می شود. تا مقاومت آن در برابر رطوبت افزایش یابد. به خاطر همین می توان از آن در مکان هایی مانند حمام و وان که در معرض رطوبت هستند استفاده کرد.
  • چسب لاتکس و اکریلیک: این محصول دارای چسبندگی فوق العاده ای می باشد. برای چسباندن کاشی بر روی دیوار و کفپوش می توان از این محصول استفاده کرد.
  • چسب اپوکسی: این نمونه بسیار مقاوم می باشد و چسبندگی بالای دارد و بعد از استفاده بسیار بادوام است به خاطر همین از گرانترین چسب های کاشی محسوب می شود. در جاهایی که کاشی در معرض رطوبت و مواد شیمیایی قرار دارد باید از این نمونه محصول استفاده کرد. استفاده از این چسب کار ساده ای نیست و باید توسط افراد حرفه ای صورت بگیرد. علاوه بر این بوی تندی هم دارد و همین باعث شده در مصارف خانگی کمتر استفاده می شود. از این محصول می توان برای چسباندن کاشی های استخر، لابی، حمام، آشپزخانه ها صنعتی، رستوران ها و فست فود ها استفاده کرد.

خرید انواع چسب کاشی خمیری ارزان

خرید انواع چسب کاشی خمیری ارزان

خرید انواع چسب کاشی خمیری ارزان بازار پر رونقی دارد چون مشتریان همیشه ترجیح می دهند با کمترین هزینه محصول را تهیه کنند. شما می توانید بر اساس نیاز و بودجه خود نمونه های مختلف چسب کاشی را انتخاب کنید. خرید چسب کاشی بازار داغی دارد علت این امر به خاطر متنوع بودن محصولات می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت چسب کاشی دو جزئی پودری

شرکت چسب کاشی دو جزئی پودری تمام قدرت خود را به کار می گیرد تا محصول با کیفیتی را در اختیار مشتریان بگذارد لذا با عملکرد درست خود و به بهترین نحو ممکن نیاز بازا

دیدگاهتان را بنویسید