مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / بلوک / فروشنده بلوک سبک هبلکس یزد

فروشنده بلوک سبک هبلکس یزد

یکی از انواع بلوک بتنی که این روزها از آن برای ساخت و ساز بناهای مختلف استفاده های فراوانی می شود، بلوک سبک هبلکس است که توسط کارخانجات معتبر کشورمان تولید شده و از طریق فروشنده معتبر این محصولات در دسترس سازندگان ساختمان، معماران و مهندسین قرار گرفته می شود. این محصول دارای وزن سبکی بوده و در عین حال مقاومت بسیار بالایی دارد و استفاده از آن استقامت و پایداری بنا را به میزان فراوانی افزایش می دهد.

فروشنده بلوک سبک هبلکس یزد

کاربرد بلوک سبک هبلکس چیست؟

کاربرد بلوک سبک هبلکس چیست؟ بلوک سبک هبلکس از جنس بتن ساخته شده و دارای تخلخل بالایی می باشد. با وجود این نوع بلوک می توان به آسانی در ساختمان لوله گذاری کرد و سیم کشی های متداول را ایجاد نمود، زیرا این بلوک ها را می توان به راحتی برش داد و انواع پیچ و میخ را در آن فرو برد. 

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین کاربردهای بلوک سبک هبلکس در ساختمان سازی اشاره می کنیم:

  • از انواع بلوک سبک هبلکس برای انجام امور ساختمان سازی استفاده می شود و این امر به دو صورت امکان پذیر می باشد. شیوه اول استفاده از آن به صورت فیزیکی برای بنای دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان است و شیوه دوم بهره گیری از آن به عنوان یک عایق قدرتمند.
  • بهره گیری از این بلوک سبک، ساختمان و بنای مورد نظر را در برابر انواع تغییرات جوی و به خصوص زلزله مقاوم می نماید.
  • بناهایی که با استفاده از این نوع بلوک ساخته می شوند، در فصل زمستان گرم تر هستند، چون گرما و انرژی از آن خارج نمی شود و همچنین در فصل تابستان گرمای نور خورشید نمی تواند وارد ساختمان شده و در نتیجه هوای داخل خانه خنک تر است.
  • اگر در هنگام انجام کار، این بلوک ها آسیب دیده و شکسته شوند، باز هم می توان از آنها استفاده نمود و به عنوان پوکه در ساخت کف ساختمان بهره گرفت.
  • بلوک سبک هبلکس از وارد شدن حشرات موذی و سایر جانوران به درون بنا جلوگیری می نماید.

فروش انواع بلوک سبک هبلکس

فروش انواع بلوک سبک هبلکس یکی از نکته های جالب توجهی که در مورد بلوک سبک هبلکس وجود دارد این است که عایق بسیار قدرتمندی در برابر صدا و حرارت به شمار می رود و اگر از آن برای بنای سقف و یا دیوارهای ساختمان استفاده شود، دیگر نیازی به عایقکاری نیست.
همچنین به سبب وزن سبکی که دارا می باشد سرعت اجرای کار را بالا برده و در هزینه ها و زمان صرفه جویی فراوانی به وجود می آورد و همین امر سبب رونق فروش بلوک سبک هبلکس در تمامی مراکز کشورمان شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش بلوک سبک طرح دار تهران

بلوک سبک طرح دار در انواع مدل ها و برندهای مختلف از مرکز فروش در تهران به روش مستقیم و غیرمستقیم به فروش می رود. بلوک سبک طرح دار به صورت عمده با قیمت مناسب به

دیدگاهتان را بنویسید