مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی یزد / صادرات انواع کاشی طرح چوب کف یزد

صادرات انواع کاشی طرح چوب کف یزد

صادران انواع کاشی طرح چوب کف یزد از جمله فعالیت هایی است که بسیاری از تولیدکنندگان جهت افزایش سود خود، آن را به کار می گیرند.

کاشی طرح چوب نیز از انواع پرفروش کاشی کف می باشد که در یزد تولید می شود.اشی طرح چوب به دلیل قیمت و طرحی که دارد فروش و صادرات بالایی دارد که به دلایل آن اشاره می کنیم.
در طراحی دکوراسیون داخلی منازل، همیشه استفاده از چوب زیباتر از سایر کفپوشهاست اما دلیل این که چرا به جای چوب از کاشی طرح چوب استفاده می شود باید بگوییم که کف اتاق یا آشپزخانه یا حمام بیشتر از سایر جاهها در معرض تردد قرار می گیرند و تردد زیاد باعث آسیب رساندن به چوب می شود، به همین علت از انواع کاشی طرح چوب برای کف استفاده می گردد. کاشی طرح چوب علاوه بر این که زیبایی چوب را به منزل می دهد از مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند.
صادرات انواع کاشی طرح چوب

صادرات انواع کاشی طرح چوب کف

انواع کاشی طرح چوب کف را می توان در دسته محصولات صادراتی نشاهده نمود زیرا داشتن طرح و رنگ های متنوع موجب شده بسیاری از افراد را به خود جذب کند؛ و به دلیل داستن قیمت مناسب بسیاری از افراد از انها جهت پوشاندن کف استفاده می نمایند؛ و در واقع جایگزین مناسبی برای پارکت ها شده است.

هر ساله می توان صادرات انواع کاشی طرح چوب کف را در حجم بالا مشاهده نمود؛ که اسناد و مدارک ارائه شده از سمت گمرک حاکی از این امر می باشد.

با وجود اینکه صادرات با موانع بسیاری روبرو است تنها کشورهای جهان سوم را می توان متقاضی تولیدات داخلی دانست؛ که این روند سود بسیاری را نیز برای تولیدکنندگان به همراه نخواهد داشت. این موضوع توانسته رشد منفی آمار صادرات انواع کاشی طرح چوب کف را موجب شود.

قیمت انواع کاشی طرح چوب کف صادراتی

انواع کاشی طرح چوب کف جهت صادرات قیمت های مختلفی را دارا می باشند و آنچه قیمت این محصولات را تعیین می کند حداقل هایی است که از سمت کشور مقصد به تولیدکنندگان اعلام می شود تا در تولید آنها را اعمال کنند.

برای مثال کشورهای کیفیت گرا انواع این محصولات را با قیمت بیشتری تهیه می نمایند؛ این در حالی است که کشورهای جهان سوم و ارزان گرا انواع کاشی طرح چوب کف صادراتی را با قیمت کمتری خریداری می نمایند چرا که کیفیت محصولات سفارشی بسیار پایین می باشد.

کشورهای متقاضی انواع کاشی های طرح چوب کف

همانطور که در بالا اشاره نمودیم امروزه کشورهای بسیاری، متقاضی انواع کاشی های طرح چوب کف می باشند. طبق آمارهای موجود می توانیم کشورهای زیر را متقاضی و خواستار این تولیدات داخلی اعلام کنیم؛ که بیشتر عضو کشورهای جهان سوم می باشند.کاشی طرح چوب به دلیل قیمت و کیفیت مناسبی که دارد برای کشورهایی مانند عراق و افغانستان که به دلیل جنگ در حال بازسازی هستند کاربردهای زیادی دارد. علت این امر این است که کاشی طرح چوب طوری ساخته شده که نمای زیبایی به ساختمان می دهد و از طرفی از استحکام بالایی نیز برخوردار است. شرکتهای تولید کننده کاشی طرح چوب یزد درآمد ارزی خوبی از صادرات کاشی طرح چوب بدست آورده اند.

این کشورهای عبارتند از:

  • عراق
  • افغانستان
  • پاکستان
  • ترکمنستان
  • گرجستان
  • آذربایجان

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاشی یزد

فروشگاه اینترنتی انواع کاشی یزد

انواع کاشی یزد را می توان در فروشگاه های اینترنتی مشاهده نمود و امروزه به …

دیدگاهتان را بنویسید