مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / روشویی / سفارش روشویی پی وی سی طرح چوب

سفارش روشویی پی وی سی طرح چوب

روشویی پی وی سی نمونه ای از شیک ترین روشویی های می باشد که در حمام و سرویس بهداشتی به کار گرفته می شود.  معمولا این روشویی ها از جنس و کیفیت های مختلفی ساخته می شوند و زیبایی خاصی به حمام و سرویس بهداشتی می بخشند. این روشویی ها دارای قابلیت های ضد آب می باشند که از طول عمر بالایی برخوردار هستند. بنابراین مشتریان می توانند به سفارش انواع روشویی پی وی سی با طرح چوب بپردازند و زیبایی خاصی به مکان استفاده ببخشند.

سفارش روشویی پی وی سی طرح چوب

آشنایی با انواع روشویی پی وی سی

آشنایی با انواع روشویی پی وی سی امروزه بسیاری از افراد برای دادن جذابیت به فضای سرویس بهداشتی و حمام خود به استفاده از انواع روشویی از جنس پس وی سی می پردازند.

از جمله انواع این روشویی ها می توان به روشویی کابینتی پی وی سی دیواری، روشویی کابینتی پی وی سی زمینی، روشویی پی وی سی کلاسیک و … اشاره کرد.

معمولا استفاده از روشویی های پی وی سی مزیت های بسیار زیادی دارد به همین جهت بسیاری از افراد به تهیه آنها می پردازند. 

بنابراین می توان برخی از ویژگی های روشویی ها را این طور بیان کرد:

  • ماندگاری بالا: روشویی های پی وی سی از آنجایی که از جنس پلاستیک فشرده هستند تجزیه ناپذیر می باشند و به همین جهت هیچ تغییر رنگی در آنها ایجاد نخواهد شد و می توان در مدت های طولانی از آنها استفاده کرد.
  • داشتن قابلیت ضد آب بودن: یکی از ویژگی های روشویی های پی وی سی عدم نفوذ آب به بافت آنها می باشد که این ویژگی باعث شده است تا به هیچ عنوان آب به جداره آنها نفوذ نکند و کیفیت آنها حفظ گردد.
  • ضد خش بودن: از جمله ویژگی های بارز روشویی های پی وی سی داشتن قابلیت ضد خط و خش آنها اشاره کرد که منجر به حفظ زیبایی آنها خواهد شد.
  • وزن کم: از دیگر ویژگی های بارز این روشویی ها می توان به وزن بسیار کم آنها اشاره کرد که امکان نصب آسان و جابه جایی راحت آنتها را میسر می نماید.

قیمت روشویی پی وی سی کابینتی

قیمت روشویی پی وی سی کابینتی با توجه به کاربرد بسیار زیاد روشویی پی وی سی کابینتی به دلیل محفظه ای که در زیر آنها قرار دارد و می توان از آن جهت قرار دادن انواع وسایل بهداشتی استفاده کرد و زیبایی خاصی به دکوراسیون سرویس بهداشتی بخشید.
 بنابراین امروزه این سرویس بهداشتی ها در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می گردند و به شیوه های مختلف در بازار به فروش می رسند.

می توان گفت قیمت روشویی پی وی سی کابینتی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد که برخی از این عوامل به صورت زیر هستند:

  • میزان کیفیت ورق های پی وی سی 
  • نوع برند سازنده آن 
  • نرخ ارز و نوسانات بازار 
  • میزان عرضه و تقاضا

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزانترین قیمت روشویی باریک کابینتی

روشویی باریک کابینتی در ارزان ترین قیمت ها از طریق روش های خرید مستقیم در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار داده می شود. روشویی کابینتی جزو تجهیزات مورد استفاده در سروی

دیدگاهتان را بنویسید