مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی سرامیک / خرید کاشی و سرامیک | عرضه آن به قیمت کارخانه

خرید کاشی و سرامیک | عرضه آن به قیمت کارخانه

خرید کاشی و سرامیک در صنعت ساخت و ساز به یکی از اصول و قواعد این کار تبدیل شده است و استفاده کردن از کاشی و سرامیک در محل هایی همچون سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه در بین تمام جوامع شیوع خاصی پیدا کرده و از گستردگی بالایی برخوردار شده.

امروزه به دلیل وجود واسطه ها و دلال هایی که در بازار صنایع بهداشتی و انواع کاشی و سرامیک وجود دارند، خرید کردن با قیمت کارخانه، برای خریداران به دغدغه ی اصلی تبدیل شده است.

از این رو اغلب فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت دارند سعی می کنند با حراج کاشی و سرامیک بتوانند مشتری های بیشتری را نسبت به رقبای خود به سمت خود جذب کنند و به عبارت دیگر، گوی را از رقیب خود گرفته و خودشان به سود بیشتری برسند.

خرید کاشی و سرامیک | عرضه آن به قیمت کارخانه

مهمترین کاربرد های کاشی و سرامیک در ساختمان

مهمترین کاربرد های کاشی و سرامیک در ساختماناین نوع مصالح جزء محصولات سرامیکی و سفالین هستند و در ابعاد مختلف برای تزئینات داخلی و خارجی ساختمان و همچنین به عنوان عایق رطوبتی استفاده می شوند. از گذشته تا امروز کاشی ها نوعی دیوارپوش برای حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه در نظر گرفته شده اند و در انواع گوناگون تولید می شوند. کاشی ها بر اساس استفاده یا عدم استفاده از لعاب از یکدیگر متمایز می شوند. مواد تشکیل دهنده لعاب ها اغلب شامل فلدسپات‌ها، کائولینیت، کوارتز و افزودن اکسید آهن و گچ می باشد. این متریال ها بعد از پودر شدن توسط دستگاه بر روی کاشی کشیده، سپس پخته می شوند و برای تولید کاشی و سرامیک از آن ها استفاده می گردد.

خرید عمده انواع کاشی و سرامیک

خرید عمده انواع کاشی و سرامیکدر هنگام خرید عمده به چند نکته باید توجه ویژه داشت از جمله:

  • قیمت فروش سرامیک
  • کاشی و سرامیک های خوب عایق های خوبی هم هستند، و نسبت به سنگ و سیمان بهداشتی تر هستند چرا که در برابر نفوذ نم و رطوبت مقاومت بالایی دارند، البته برای آبگریزی مناسب شما باید درجه بندی کاشی و سرامیک و استاندارد های کاشی و سرامیک  را مد نظر داشته باشید.
  • یک کاشی یا سرامیک خوب باید بتواند در برابر تغییر ناگهانی دما بین 20 تا 100 درجه از خود مقاومت نشان  دهد و ترک نخورد. از بهترین نمونه های این کاشی، کاشی تبریز است.
  • درجه بندی ماندگاری رنگ مناسب.
  • برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام سرامیک و کاشی با ضریب نفوذ کم انتخاب کنیم

عرضه انواع کاشی و سرامیک به قیمت کارخانه

عرضه انواع کاشی و سرامیک به قیمت کارخانههمانطور که قبلا گفتیم عرضه ی انواع کاشی و سرامیک به قیمت پایین یا همان قیمت کارخانه در فروش این محصولات نقش به سزایی دارد و یکی از مهمترین ویژگی هایی هست که می توان از آن یاد کرد اما کاشی هایی که در بازار موجود می باشند در سه درجه ۱، ۲ و ۳ به فروش می رسند. البته درجه های ۴ و ۵ نیز در بازار یافت می شوند اما از نظر کیفیت بسیار پایین هستند. البته بدیهی است که قیمت هرکدام از این کاشی ها باهم متفاوت است اما اعم از کاشی لعاب دار و کاشی بدون لعاب مواردی مانند وجود خال، لب پریدگی، فرورفتگی، ترک های مویی، برآمدگی های سطحی، معایب زیر لعاب، سایه دار بودن و عیوب چاپی باید مورد بررسی قرار گیرند. کاشی ها باید بر اساس استانداردهای ملی کشور ساخته شوند و هیچ نوع ترکی در کاشی های درجه ۱، ۲ و ۳ قابل قبول نیست.

بهترین برند های کاشی و سرامیک در ایران

بهترین برند های کاشی و سرامیک در ایرانمراکز فروش کاشی و سرامیک در شهرهای کشور

در یزد

بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک ایران در شهر یزد واقع شده است. این بازار محصولات کارخانجات مختلف را در قالب یک فروشگاه گرد هم آورده و تنوع بالای آنها را به نمایش گذاشته است. این بازار بزرگ با نام بازرگانی کاشی و سرامیک سید محمد طباطبایی در شهر یزد، انتهای خیابان سید گل سرخ، نبش میدان سلطان پناه قرار دارد.

 در البرز

در شهر کرج فروشگاه های مختلفی به عرضه محصولات کاشی و سرامیک مشغول هستند. این فروشگاه ها و یا نمایندگی های فروش کاشی به صورت پراکنده در سطح شهر قرار دارند اما در سه راه گوهردشت میتوان مجموعه ای از فروشگاه ها را در کنار هم یافت و از آنها محصول مورد نظر را خریداری نمود.

در شیراز

بلوار پاسداران و بلوار رحمت در شیراز مکانی برای عرضه کاشی و سرامیک محسوب میشوند. اگر به دنبال کاشی با قابلیت های مشخص و قیمت مناسب برای پوشش کف و دیوار ساختمان خود هستید به این خیابان ها مراجعه کنید و از انواع محصولات دیدن نمائید.

در مشهد

در مشهد نیز فروشگاه های مختلفی درسطح شهر پراکنده هستند و در زمینه فروش و نصب کفپوش و دیوارپوش از جنس کاشی فعالیت دارند. چهارراه ابوطالب از جمله مکان هایی است که میتوان انواع کاشی و سرامیک را در آنجا یافت.انتخاب کاشی و سرامیک از بین طرح هی مختلف کمی دشوار است، اما برای دستیابی به انتخابی ایده آل بهتر است به فروشگاه های سطح شهر و نمایندگی های فروش کاشی و سرامیک مراجعه نمائید.

در اصفهان

در شهر اصفهان فروشگاه های متعددی در خیابان های هشت بهشت غربی، میدان آزادی و خیابان باهنر وجود دارند که انواع مدل ها و طرح های کاشی و سرامیک را عرضه میکنند. علاوه بر این خیابان ها مشتریان میتوانند به نمایندگی های مختلف در سطح شهر مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

در تهران

یکی از بازارهی خرید مصالح ساختمانی نظیر کاشی و سرامیک خیابان شیراز جنوبی در پایتخت است. در این خیابان کالاهای لوکس و جدید با قیمت های متنوع به مشتریان ارائه میشوند. برخلاف دیگر بازارهای تهران که در مناطق جنوب شهر واقع شده اند، این مرکز بورس در منطقه ونک قرار گرفته و طرح و نقش کاشی هایی که در این بازار عرضه میشوند بسیار متنوع و چشم نواز میباشند. علاوه بر آن در خیابان مجیدیه شمالی نیز میتوان فروشگاه های متعدد کاشی و سرامیک را مشاهده کرد که هر کدام تنوعی از کاشی و سرامیک را به نمایش میگذارند

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید بدون واسطه کاشی و سرامیک جدید حال و پذیرایی

خرید کاشی و سرامیک جدید به شیوه های مختلفی امکان پذیر است. یکی از این شیوه ها خرید اینترنتی است که از طریق جستجو در موتور های کاوش اینترنت و پیدا کردن سایت های

دیدگاهتان را بنویسید