مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی سنتی / خرید کاشی سنتی ارزان و باکیفیت

خرید کاشی سنتی ارزان و باکیفیت

امروزه تمایل خریداران به سمت خرید کاشی ایرانی رفته­است؛ چرا که دارای کیفیت بی­نظیر و قیمت پایین­تری نسبت به نمونه­های خارجی دارد. در زیر نکاتی جهت خرید کاشی سنتی ارزان و باکیفیت ارائه شده­است.

آیا شما با خرید کاشی سنتی ارزان و باکیفیت آشنایی دارید؟ این خریداران از این کاشی ها در چه موارد دیگری هم استفاده خواهند کرد؟
همانطور که می دانید کاشی سنتی ارازن و باکیفیت امروزه به صورت عمده در اکثر تولیدی های ایران قابل تهیه و خرید می باشد. این کاشی ها که توسط شرکت های فنی و مهندسی بکار گرفته خواهند شد، می توانند در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان ها هم استفاده شوند و هنر معماری را با تلفیقی از سبک سنتی و مدرن انجام دهند.

خرید کاشی سنتی ارزان و باکیفیت را در بازار ها چگونه می توان انجام داد؟ آیا می دانید کاشی سنتی بر چه اساسی در بازار ها قیمت گذاری می شوند؟ برای کسب اطلاعات این مقاله را دنبال کنید.

کاشی سنتی

کاشی سنتی و کاربردهای آن

قدمت هنر کاشی‌کاری در ایران به هزاره‌ی دوم قبل از میلاد می­رسد که در قرن هشتم هجری رونق گرفت و تا اواخر قرن 12 هجری (زمان سلطنت صفویان) به اوج خود رسیده است.

استفاده از کاشی در منازل ایرانی و در دکوراسیون از گذشته‌های دور تا به امروز رواج داشته ­است و معماران ایرانی توانسته­ اند بسیار با‌ ذوق و سلیقه عمل کنند.

بعد از فتح ایران توسط مسلمانان، کاشی که از عناصر مهم در معماری ایران بود به جهان اسلام نیز معرفی شد و از آنجا بود که کاشی‌کاری اسلامی برای اماکن عمومی، مساجد و قصرها نیز رواج یافت.

کاشی سنتی عموما در انواع زیر بوده­ا ست:

  1. کاشی معرق
  2. کاشی معقلی
  3. کاشی مشبک
  4. کاشی گره
  5. کاشی خشتی (هفت رنگ)

کاشی سنتی

خرید کاشی سنتی ارزان و باکیفیت

امروزه اغلب مصرف کننده­ ها تمایل دارند کاشی ایرانی خریداری کنند؛ زیرا هم کیفیت و هم قیمت پایین تری نسبت به نمونه­ های خارجی موجود  دارند.

تفاوت اصلی بین کاشی ­ها که تفاوت قیمت ایجاد می­کند ضخامت، مقاومت در برابر لغزش، جذب آب، مقاومت در برابر خراش و مقاومت در برابر لکه می­باشد.

از این رو با توجه به نوسانات قیمت در بازار، گستردگی طرح و رنگ، کیفیت، سایز و میزان خریداری شده استفاده از بازارهای عمده فروشی که فروش از تولید به مصرف دارند به صرفه و عاقلانه­ تر خواهد بود.

در این زمینه علاوه بر حضور در مراکز مربوطه می­توانید با صرف وقت کم و تنها چند کلیک به راحتی طرح و رنگ مورد نظر خود را از شرکت­های فروش اینترنتی فعال در این زمینه انتخاب و در تعداد دلخواه سفارش دهید.

ارائه­ی مشاوره به خریداران در انتخاب بهترین طرح و کیفیت با ارزان­ترین قیمت و دریافت در محل مورد نظر از چندین خدماتی است که این شرکت­ها در زمینه­ ی فروش کاشی سنتی به شما ارائه می­دهند.

سنت و فرهنگ در بین ما ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و به همین سبب ابزار و مصالحی که با طرح های سنتی منقوش می شود دارای مشتریانت زیادی می باشد.

کاشی سنتی

کاشی سنتی ارزان

در زمینه تولید مصالح ساختمانی در کشور ما شرکت های تولیدی مختلفی فعالیت می کنند که از جمله این موارد می توان به کارخانه هایی اشاره کرد که در زمینه ساخت کاشی سنتی فعالیت می کنند. هر کدام از آن ها در خطوط تولید خود از مواد اولیه خاصی استفاده می کنند که در سطح کیفی محصولات تاثیر می گذارد. با قیمت های متفاوتی می توان خرید کاشی سنتی را انجام داد که در ا دامه مطلب می خواهیم عوامل موثر بر قیمت ها را ذکر کنیم که به قرار زیر است:

  • اندازه کاشی سنتی
  • طرح کاشی سنتی
  • رنگ کاشی سنتی
  • تولید کنند ه کاشی سنتی
  • روش فروش کاشی سنتی

کاشی سنتی

خرید کاشی سنتی

کاشی سنتی را اگر از نظر کارایی شان مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که بیشتر در مساجد و اماکن مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. با این وجود مشتریان زیادی در صدد خرید بر می آیند تا بتوانند در هر سطحی که بخواهند نیاز های خود را بر طرف کنند. هر کدام از مشتریان که برای خرید کاشی سنتی اقدام می کنند دارای شرایطی هستند که بر همین مبنا اقدام می نمایند که در ادامه مطلب  می خواهیم روش های خرید کاشی سنتی را بگوییم:

  • خرید اینترنتی کاشی سنتی
  • خرید ویژه کاشی سنتی
  • خرید مستقیم کاشی سنتی
  • خرید سنتی کاشی سنتی

کاشی سنتی

کاشی سنتی باکیفیت

کاشی سنتی را در درجه های کیفی متفاوت می توان خریداری کرد که هر کدام از آن ها با نام برند خاصی به دست مشتریان می رسد. با این وجود هر کدام قیمت مشخص شده ای دارند که بر اساس لیست هایی ارائه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولیدی کاشی سنتی

تولیدی کاشی سنتی در اصفهان

اصفهان، یکی از شهر های تاریخی کشور عزیزمان ایران، به تولید کاشی سنتی به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید