مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی سرویس بهداشتی / خریدار کاشی سرویس بهداشتی لوکس

خریدار کاشی سرویس بهداشتی لوکس

خریدار کاشی سرویس بهداشتی لوکس هستید؟ بدنبال کاشی لوکس وزیبا با قیمت مناسب می‌گردید؟ انواع کاشی مجلل و باکیفیت سرویس بهداشتی با برندی معتبر وقابل اطمینان در طرح و رنگ‌های متنوع  باقیمتی باورنکردنی به فروش ‌می‌رسد.

برای خریداری که می خواهد کاشی برای سرویس های بهداشتی انتخاب کند لوکس بودن اهمیت ندارد چیزی که مهم است کیفیت آن است.
سرویس های بهداشتی از مکان هایی هستند که بسیار در برابر رطوبت می باشند به همین خاطر مورد اولیه ای که در ساخت آنها استفاده می شود مرغوبیت زیادی باید داشته باشد تا بتواند در برابر رطوبت عایق باشند. معمولا خریداران برای سرویس های بهداشتی و حمام و کف آشپزخانه کاشی هایی می خرند که مستحکم و عایق خوبی باشند و قیمت اهمیت زیادی نخواهد داشت.

پرفروش ترین کاشی های سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی باید همانند دیگر فضاهای خانه موردتوجه قرارگیرد؛ مثلا تصور کنید وارد خانه‌ای بسیار شیک و زیبا شدید اما زمان استفاده از توالت خانه که رسید با فضایی کاملا متفاوت با کاشی‌هایی لک شده بارنگ و طرحی نازیبا که با طراحی و نصب نادرست، آب بر روی کاشی ها ماندگار شده و حسی نامطلوب دارد؛ حال دیگر آن خانه با تمام امکاناتش از نظر شما شیک و زیبا نیست وحس خوش‌آیندی به شمانمی‌دهد، تمامی کاشی‌های ارائه شده از طرف ما کاملا مرغوب و قابل اطمینان هستند بطوریکه شما تا سالیان سال می‌توانید همانند روز اول از کیفیت و زیبایی آن لذت ببرید.

کاشی‌های سرویس بهداشتی دارای تنوع بسیاری در طرح، رنگ، جنس  و اندازه دارند در ادامه انواع جنس و ساختار کاشی برای سرویس بهداشتی را نام میبریم:

  • سرامیکی
  • موزائیکی
  • شیشه ای
  • سنگی

پخش باکیفیت‌ترین کاشی سرویس بهداشتی

شاید شما هم مثل من دوست داشته باشید سرویس بهداشتی خانه‌تان  دارای طراحی شکیل، رنگی زیبا و بسیاردرخشنده باشد.

کاشی های شیشه ای بر دیوار سرویس بهداشتی غوغا می‌کنند زیبایی منحصر به فردی که این شیشه های کوچک به فضا می‌دهند قابل وصف نیست؛ باید این نکته را درنظر بگیرید که کاشی های شیشه‌ای انتخابیتان بسیار مرغوب باشند تا بخار آب پشت آن حبس نشود.

کف سرویس باید دارای سطحی صاف باشد و کاشی موردنظر باید مناسب کف بوده تا از سر خوردن و دیگر اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.

برای کف حمام بهتر است از کاشی‌های متوسط استفاده کنید تا سطح حمام صاف و یکدست باشد وهم لغزندگی کمتری پیداکند؛ همچنین از کاشی‌ رنگ‌ روشن استفاده شود تا به فضا حس پاکیزگی و بزرگ بودن القاکند.

فروش بهترین نوع کاشی سرویس بهداشتی

فروش ویژه کاشی درجه یک سرویس بهداشتی با کیفیتی باورنکردنی، بسیار درخشنده و بی نظیر؛ تنوع کاشی ها باعث شده شما عزیزان با هر سلیقه‌ای بتوانید به راحتی کاشی ایده آل خود را انتخاب نمایید و ما برای خدمت هر چه بیشتر به شما نکات لازم برای خریدی بی عیب ارائه می‌دهیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی به قیمت درب کارخانه

فروش کاشی سرامیک برای سرویس بهداشتی به قیمت درب کارخانه با نرخ نازلتری صورت می گیرد. فروش عمده کاشی و سرامیک در کاهش قیمت آن نقش بسیار مهمی دارد. لیست قیمت کاشی

دیدگاهتان را بنویسید