مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی سنتی / خریدار عمده کاشی سنتی باکیفیت

خریدار عمده کاشی سنتی باکیفیت

کاشی قطعه سفالی است با لعاب شیشه‌ای، که به دلیل ظرافت بالا و وزن پرس کم، استحکام کمی دارد و فقط در بدنه به کار می­رود. توصیه می­شود خریداران عمده کاشی سنتی باکیفیت مطلب زیر را مطالعه نمایند.

آیا شما با خریدار عمده کاشی سنتی باکیفیت آشنایی دارید؟ کاشی سنتی باکیفیت باید چه ویژگی های داشته باشد؟
همانطور که می دانید کاشی های سنتی که در اکثر تولیدی های ایران عرضه خواهند شد، از نوع کاشی های هفت رنگ هستند که بیشتر برای مساجد و مکان های متبرکه از جمله گنبد، گلدسته، محراب ، کتیبه ها و سر درب استفاده می شوند. خریدار عمده این تولیدات معمولاً شرکت ها و دفترهای فنی و مهندسی هستند که کار تاسیس بناهای ذکر شده را به عهده دارند.

خریدار کاشی سنتی به چه منظور هایی کاشی ها را خریداری می کنند؟ آیا می دانید که خریدار عمده کاشی سنتی با کیفیت از چه مزایایی می تواند برخوردار شود؟ در ادامه با ما همراه باشید.

کاشی سنتی

تولید کاشی سنتی

کاشی سنتی به انواعی از کاشی اطلاق می­شود که فرآیند تولید آن­ها شامل مراحل زیر می­باشد:

  1. فرموله کردن خاک با توجه به نوع کاربرد کاشی سنتی.
  2. مخلوط کردن مواد اولیه به نسبت معین.
  3. آماده سازی گل.
  4. قالب زدن.
  5. خشک کردن گل.
  6. پخت  اولیه.

از این مرحله به بعد روش تولید  به سه دسته تقسیم میشود.

  • نقاشی رو رنگی: معروف به کاشی هفت رنگ
  • نقاشی رو لعابی: معروف به ماجولیکا که بیشتر در اروپا مورد استفاده قرار می­گرفته است.
  • نقاشی زیر رنگی

این روش تولید کاشی، امروزه در کشورهای ایران، ترکیه، پاکستان، مراکش و مکزیک انجام می­شود. ولی تولیدات هیچ یک از این کشورها چه از لحاظ کیفیت و چه از نظر تنوع، قابل قیاس با کاشی­های تولیدی در ایران نیست.

کاشی سنتی

خرید عمده کاشی سنتی باکیفیت

تفاوت اصلی بین کاشی­ها که تفاوت قیمت میان انواع آن ایجاد می­کند ضخامت، مقاومت در برابر لغزش، جذب آب، مقاومت در برابر خراش و مقاومت در برابر لکه می­باشد.

از این رو با توجه به نوسانات قیمت در بازار، گستردگی طرح و رنگ، کیفیت، سایز و مقدار خرید استفاده از بازارهای عمده فروشی که فروش از تولید به مصرف دارند به صرفه و عاقلانه ­تر خواهد بود.

در خرید عمده از تولید کننده قیمت­ ها پایین­ تر خواهد بود که از طریق سایت شرکت و یا نمایندگی­های موجود در بازار، خرید عمده و باکیفیت کاشی را با ضمانت مرغوبیت کالا و نشان تضمین کیفیت قابل دریافت خواهد بود.

در زمان تحویل کالا، به آرم شرکت، بسته ­بندی و مواردی از این قبیل دقت نمایید، چرا که بسته ­بندی مجدد، جابه ­جایی کالا و مواردی از این دست در خرید از عمده فروشی­ های سطح شهر مشاهده شده­ است.

برند های مختلفی مصالح ساختمانی  را در بازار های کشورمان ارائه می دهند که برخی ایرانی و برخی خارجی می باشند که هر کدام مشتریان خاص خود را دارد.

کاشی سنتی

کاربرد کاشی سنتی

با توجه به این که مصالح ساختمانی موجود در بازار بسیارند می توان گفت که هر کدام در زمینه خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. نمونه ای از این موارد کاشی ها هستند که با تنوع بسیار در بازار ارائه می شوند. در این میان می خواهیم در مورد کاشی سنتی بگوییم که از بازار فروش عالی برخوردار می باشد. از نظر کارایی اگر کاشی سنتی را بگوییم در مکان های مختلفی استفاده می شود که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

  • کاشی سنتی مساجد
  • کاشی سنتی در مدارس
  • کاشی سنتی در اماکن زیارتی
  • کاشی سنتی در مکان های عمومی

کاشی سنتی

خریدار کاشی سنتی

در قسمت قبل کاشی  سنتی را از نظر کارایی که دارد مورد بررسی قرار دادیم و می دانیم که این امر سبب جلب توجه مشتریان زیادی می شود. با این وجود خریداران عمده در صدد تهیه شانس بر می آیند تا به سود ایده آل خود دست پیدا کنند. خریدار کاشی سنتی با کسب اطلاعات می تواند نمونه های مختلفی از کاشی ها را تهیه کند. در بازار شهر های مختلفی خریدار کاشی سنتی اقدام به خرید می کند که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

  • شهر تهران
  • شهر مشهد
  • شهر البرز
  • شهر تبریز
  • شهر قم

کاشی سنتی

کاشی  سنتی باکیفیت

خریدار کاشی سنتی در بازار ها به دنبال خرید باکیفیت ترین نمونه ها است تا بتواند با پرداخت هزینه مرغوب ترین ها را در دست بگیرد و در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار دهد. مشتریان می توانند محصولات را با قیمت های متفاوت در سراسر ایران تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولیدی کاشی سنتی

تولیدی کاشی سنتی در اصفهان

اصفهان، یکی از شهر های تاریخی کشور عزیزمان ایران، به تولید کاشی سنتی به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید