مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی گرانیت / خدمات تولید کاشی گرانیتی

خدمات تولید کاشی گرانیتی

یکی از انواع کاشی هایی که برای کف ساختمان ها استفاده می شود، کاشی های گرانیتی است. خدمات تولید کاشی گرانیتی، برای بهتر شدن کیفیت کاشی گرانیت و همینطور راحت رسیدن آن به دست مردم تلاش های بسیاری می کند.

کاشی های گرانیتی چگونه کاشی هایی با چه ویژگی های منحصر بفردی هستند و خدمات تولید آنها به چه صورت انجام می گیرد؟
تولید کننده های کاشی ها این محصولات را به شکل های مختلفی و از جنس های مختلفی تهیه و تولید می کنند که کاشی های گرانیتی یکی از این نمونه های کاشی های تولید شده هستند که خدمات ساخت و تولید این کاشی ها به سبب کاربردی که دارند به صورت عمده انجام می گیرد.

کاشی گرانیتی

کاشی های گرانیتی به کاشی های پرسلانی شباهت بسیاری دارند و مانند آن ها در دمای 1200 درجه تولید می شوند. در تمامی مکان ها می توانید این کاشی ها را نصب کنید. تا 500 کیلو گرم وزن را این کاشی ها می توانند تحمل کنند.

فرمول ساخت اولیه این کاشی ها نیز مانند کاشی های پرسلانی بوده با این تفاوت که کاشی گرانیتی قدرت جذب آب کمتری دارند.

تفاوت دیگر کاشی گرانیتی و پرسلانی، پوشش لعاب آن است. کاشی های گرانیتی فاقد پوشش لعاب دار هستند و برای براق شدن آن در مرحله ی آخر به آن پولیش اضافه می شود.تولید کاشی گرانیتی

طرح های کاشی ها گرانیتی

  • فلفل نمکی
  • رگه ای
  • قالب های رستیک

تولید کاشی گرانیتی

دیگر مشخصات کاشی گرانیتی

کاشی های گرانیتی با هدف تحول در صنعت کاشی سازی در کشور عزیزمان ایران، وارد کارخانه ها و تولیدی ها شدند. کاشی گرانیتی از خاک رس تشکبل می شوند. این کاشی فاقد کربنات کلسیم است و در طی پخت با افزودن رنگ دانه ها، رنگ دلخواه به دست می آید.

همانطور که اشاره شد این محصول لعاب دار نیست و برای براق شدن آن از سنگ ساب پولیش استفاده می شود.  کاشی های گرانیتی، کاملا رنگی هستند.

از این کاشی ها برای جلوه ی رسمی تر ساختمان ها، در ورودی سالن ها و ورودی مراکز مهم بسیار استفاده می شود؛ زیرا نوع و شکل ظاهری این کاشی ها بسیار خاص بوده به صورتی که بسیار از افراد مجذوب آن ها می شوند.

تولید کاشی گرانیتی

خدمات تولید کاشی گرانیتی

یک تولیدی کاشی گرانیتی، باید در نظر داشته باشد که از بهترین مصالح اولیه برای تولید کاشی های گرانیتی استفاده کند. زمانی که از بهترین مصالح استفاده کند، می تواند نام برند خود را در بین خریداران بشنود.

خدمات تولید کاشی گرانیتی نیز یکی از نکته های مهمی است که هر تولیدی باید به آن توجه کند و حتما آن را به هنگام فروش و یا پس از فروش بر روی محصولات فروخته شده اعمال کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاشی طرح گرانیت

فروش انواع کاشی طرح گرانیت

به دنبال مرکز فروش انواع کاشی طرح گرانیت و پرسلان هستید؟ در خریدتان دچار تردید …

دیدگاهتان را بنویسید