مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی سنتی / تولید عمده کاشی سنتی ارزان

تولید عمده کاشی سنتی ارزان

کاشی کاری سنتی، از صنایع دستی خاص ایران در میان کشورهای مختلف اسلامی بوده و آثار متنوعی از آن باقی مانده­است. در ادامه با شما در ارتباط با تولید عمده کاشی سنتی ارزان صحبت خواهیم کرد.

آیا شما با تولید عمده کاشی سنتی ارزان آشنایی دارید؟ کاشی سنتی ارزان چه ویژگی هایی باید داشته باشد و چگونه است؟
همانطور که می دانید در تولید عمده کاشی سنتی کارخانجات فعال زیادی در ایران حضور دارند که می توانند انواع کاشی های سنتی هفت رنگ و نیز معرق را تولید نمایند. این کاشی ها که باید رنگ و لعاب ویژه و مخصوص خود را داشته باشند در فروشگاه های مجازی به صورت قیمتی ارزان تر به فروش خواهند رسید.

کاشی سنتی ارزان به منظور استفاده در چه مکان هایی تولید می شود؟ آیا می دانید که چه عواملی در قیمت کاشی سنتی تاثیر دارد؟ در ادامه مطلب توضیح می دهیم پس با ما همراه باشید.

کاشی سنتی

سیر تحول ساخت کاشی در ایران

کاشی و کاشی ­کاری هنری است که در تمدن اسلامی با پشتوانه‌ی هنر ایرانی پیش از اسلام به اوج خود رسید و بناهای معمارانه‌ی این تمدن را از اسپانیا تا آسیای میانه گوهرپوش کرد.

در بین کشورهای مختلف اسلامی در این زمینه، ایران از مرکزیتی خاص برخوردار بوده و آثار متنوع کاشی­کاری باقی مانده در گوشه و کنار این سرزمین پهناور شاهدی بر این مدعاست.

در بین انواع کاشی ها با بدنه ها و لعاب‌های متفاوت و متنوع که هر یک همچون فن و هنری در زمان های مختلف، مکان‌های گونه‌گون این مرز و بوم را می‌آراسته اند.

سه دوره­ی مهم این سیر تحول عبارتند از:

  • دوره ایلامی: کاشی­های یافت شده در شوش مربوط به حدود 3265 سال پیش.
  • دوره مادها: لوح­های سفالی با نقش­های هندسی که در تپه “بابا جان” لرستان بدست آمده­اند.
  • دوره هخامنشیان: آجرهای لعاب­دار کشف شده در شوش و تخت جمشید که بر اساس ترجمه کتیبه داریوش سازندگان این کاشی­ها بابلیان هستند.

کاشی سنتی

تولید عمده کاشی سنتی ارزان

کارخانجات تولید عمده کاشی سنتی از آغاز تأسیس، خود را ملزم به رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای حاکم بر فضای کسب‌وکار می‌دانند.

تولیدکنندگان با تکیه بر شایستگی‌ها و دانش کارکنان و بهره از تجربه هنرمندان ایرانی، با استفاده از فناوری‌های نوین و توجه به کسب بازده اقتصادی مطلوب توأم با سلامت مالی، همواره تلاش خود را در جهت گسترش هنر اصیل کاشی سنتی در معماری جهان به کار برده­اند.

ارائه مشاوره، طراحی، تولید انواع کاشی، اجرای نماهای سنتی و انجام پروژه‌های گوناگون در داخل و خارج کشور از جمله خدمات شرکت­های تولید عمده کاشی سنتی ارزان است.

مصرف­کنندگان با اعتماد و ارائه توان مالی خود به چنین تولیدکنندگان متعهدی علاوه بر رفع نیاز خود با قیمتی ارزان و کیفیتی مناسب پشتوانه­ای برای تولیدکنندگان نیز می­باشند.

امید است با حمایت ملت و دولت و بهره­گیری از چنین طرح­هایی اشتیاق تولیدکنندگان به ارائه­ی طرح­های متنوع کاشی سنتی و کیفیت بالاتر را افزون نمایند.

تولید کنندگانی که کاشی را در خطوط تولید خود آماده می کنند سعی بر این دارند که محصولات را با تنوع بالایی تولید کنند. در این جا اشاره می کنیم که کاشی سنتی که دارای بازار فروش عالی می باشد.

کاشی سنتی

کاربرد کاشی سنتی

فرهنگ و سنت دو جز جدا نشدنی از همدیگر است که در میان مردمان ایرانی مورد توجه قرار می گیرد. اثر این دو در تمام قسمت های زندگی شان مشاهده می شود که نمونه ای از این موارد در طراحی کاشی ها می باشد که به آن ها کاشی سنتی می گویند. از نظر کارایی کاشی ها در سطح عالی قرار دارد که در این جا به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

  • کاشی سنتی مساجد
  • کاشی سنتی در مدارس
  • کاشی سنتی در اماکن زیارتی
  • کاشی سنتی در مکان های عمومی

کاشی سنتی

کاشی سنتی ارزان

تنوع در بین کاشی سنتی بسیار است که همین امر زمینه را برای کاربرد گسترده شان فراهم آورده که در قسمت قبل به آن ها اشاره کردیم. از نظر قیمت کاشی ها با همدیگر تفاوت دارند که پر طرفدار ترین شان کاشی سنتی ارزان است که در بازار شهر های مختلفی از کشورمان مورد داد و ستد قرار می گیرد. در خطوط تولید کاشی ها تعیین قیمت می شوند و عوامل بسیاری بر قیمت ها تاثیر می گذارد. در ا دامه مطلب می خواهیم عوامل موثر بر قیمت کاشی سنتی ارزان را ذکر کنیم که به قرار زیر است:

  • اندازه کاشی سنتی
  • نوع کاشی
  • رنگ کاشی سنتی
  • تولید کننده کاشی سنتی
  • روش فروش کاشی سنتی

کاشی سنتی

تولید عمده کاشی سنتی

با وجود مشتریان زیاد برای کاشی سنتی ارزان با تولید عمده این محصولات مواجه هستیم. با تولیدات عمده می توان محصولات را با قیمت ارزان تری تهیه کرد که به نفع خریداران می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید کاشی سنتی

خرید کاشی سنتی در فروشگاه های مجازی

امروزه تمایل مشتریان و مصرف ­کنندگان به خرید اینترنتی محصولات من جمله خرید کاشی سنتی …

دیدگاهتان را بنویسید