مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی توالت / تولید بهترین کاشی توالت

تولید بهترین کاشی توالت

چه عواملی در تولید بهترین کاشی توالت نقش دارند؟ برای سرویس بهداشتی چه نوع کاشی مناسب‌تر است؟ رنگ مناسب برای کاشی توالت کدام است؟ پاسخ این سؤالات را در این مطلب خواهید یافت.

یکی از مواردی که در تهیه و تولید کاشی باید رعایت گردد قالب گیری می باشد. بعد از آن که گل تولید شده توسط متخصصین آزمایش شد و مورد تایید قرار گرفت نوبت به قالب گیری قطعه می باشد،قالب گیری باید به صورتی باشد که کاشی مقاوم باشد به همین علت بهتر است که این عمل در خلأ انجام گیرد.
کاشی توالت یکی از پر مصرف ترین کاشی ها می باشد که عدم نفوز آب و رطوبت از کاربرد های مهم آن می باشد، به همین علت بهتر است در انتخاب نوع این کاشی دقت لازم صورت پذیرد.
در صورتی که از مراکز مطمئن اقدام به خرید نمایید می توانید بهترین کاشی را با قیمتی مناسب خرید کنید.

کاشی توالت

مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عامل در زیباسازی سرویس بهداشتی و توالت، رنگ و مدل کاشی آن است و در صورتی که کاشی ناموزونی را انتخاب کنید، از کیفیت دیزاین شما بشدت کاسته می‌شود.

انتخاب رنگ‌های شاد و روشن و همچنین به‌کارگیری کاشی‌های بزرگ و افقی، فضای سرویس را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند.

استفاده از طرح‌های ترکیبی نیز کمک زیادی به مدرن جلوه دادن فضای سرویس‌ها می‌کند.

برای انتخاب مناسب، حتماً از افراد کارشناس و باتجربه کمک بگیرید.

بهترین کاشی توالت

رنگ و طرح مناسب برای کاشی توالت

نکات زیر را در انتخاب خود برای کاشی سرویس بهداشتی مد نظر داشته باشید:

  • استفاده از رنگ سفید و سایر رنگ‌های روشن ، مخصوصاً در فضاهای کم نور و کوچک، کمک زیادی به تأمین نور و رفع دلگیری محیط می‌کند.
  • اگر املاح معدنی آب شهر شما زیاد است، بهتر است از رنگ‌های تیره در کف و نزدیک به کف کمتر استفاده کنید؛ زیرا جرم‌های باقی مانده از آب سخت بر روی سطوح تیره به‌سرعت خودنمایی خواهد کرد.
  • از طرح‌های دارای شیار یا فرورفتگی، برای کف استفاده نکنید! چون این شیارها محل تجمع قارچ‌ها و میکروب‌ها بوده و علاوه بر ظاهری کثیف، سلامت شما را به خطر خواهد انداخت.

بهترین کاشی توالت

تولید بهترین کاشی توالت

گروه تولیدی ما یکی از تولیدکنندگان شهیر انواع محصولات سرامیکی و بهداشتی است که سال‌هاست عرضه‌ی انواع کاشی و سرامیک را با رعایت استانداردهای بین‌المللی در ایران را آغاز نموده است.

تنوع آب و هوا و همچنین سلایق مناطق مختلف ایران زمین، تولیدکنندگان را همواره به سمت تنوع محصولات سوق داده و همین امر مسبب تبدیل شدن ایران به یکی از برترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک شده است.

کاشی‌های تولید شده در ایران، به لحاظ کیفی توانایی رقابت با برند های جهانی را داشته و نسبت به آن‌ها بسیار ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

برای خرید یا سفارش عمده محصولات، با همکاران ما از طریق شماره‌های زیر، تماس حاصل فرمایید.

بهترین کاشی توالت

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید