مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی طرح سنگ / تولید انواع کاشی طرح سنگ

تولید انواع کاشی طرح سنگ

تولید انواع کاشی طرح سنگ با کیفیتی مثال زدنی برای تمامی عزیزانی که بدنبال کاشی با مرغوبیتی ممتاز و قیمتی مناسب هستند؛ ما مفتخریم که لیاقت فروش بهترین کاشی‌های تولید شده در کشور را داریم و به شما عزیزان خدمت رسانی می‌کنیم.

آنچه در حال حاضر در صنعت کاشی رونق پیدا کرده، تولید کاشی طرح سنگ در انواع رنگ و سایز است که بازار هم آن را به خوبی پذیرش نموده.
کاشی های طرح سنگ نوع خاصی از کاشی است که باعث شده تنوع زیادی را در شکل و شمایل کاشی مشاهده کنیم. پی از حضور اولین سری از این مدل کاشی در بازار مشتریانی زیاد آن را پسندیدند و خرید کرده و چون در کنار تغییرات ظاهری از جهت کیفی نیز تغییراتی نسبت به مدل های قدیمی کاشی داشتند توانستند رای اعتماد از مشتری بگیرند به گونه ای که روز به روز تقاضای بازار بیشتر شده و تولیدکنندگان هم خط تولیدی های جدیدی را راه اندازی کردند.

تولید کننده انواع کاشی کف ونمای طرح سنگ

کاشی‌های طرح سنگ از کاشی‌های پر طرفدار محسوب می‌شوند عموما افراد شکل و طرح سنگ را بسیار دوست دارند و طرح سنگ را طرحی باوقار و سنگین می‌دانند.

اگر شما هم علاقه‌مند به این نوع کاشی مجلل هستید با ما همراه باشید.

مزیت های کاشی طرح سنگ نسبت به سنگ

با وجود علاقه زیاد افراد به سنگ باید گفت که قیمت آن بالا بوده و همه نمیتوانند از آن در کف، دیوار ویا نمای ساختمانشان استفاده کنند به همین دلیل تولید کنندگان کاشی با طراحی ویژه کاشی‌هایی را تولید کردند که از نظر طرح ورنگ کاملا شبیه به سنگ هستند.

کاشی های طرح سنگ به آسانی تمیز می‌شوند و شما برای تمیز کردن منزل خسته نمی‌شوید اما سنگ‌ها اینگونه نیستند هر لکه کوچکی احتیاج به ساعت هاتمیزکاری دارد.

تولید وپخش انواع کاشی طرح سنگ با کمترین قیمت

امروزه با دستگاه‌های پیشرفته‌ای که به خدمت تولیدکنندگان درآمده‌است همه نوع سنگ با هر رنگ و قابلیتی، قابل طراحی بر روی کاشی هستند

و طرح و رنگ آن کاملا همانند سنگ می‌باشد.

قیمت خرید انواع کاشی

کاشی ها دارای انواع مختلفی هستند و از نظر ساختاری وجنس به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • کاشی بدنه
  • کاشی پرسلانی
  • کاشی کف
  • کاشی سه بعدی

کاشی ها دارای درجه بندی می‌باشند و از لحاظ درجه یک یا چندبودن، ابعاد کاشی و نوع ساختار وجنس آن قیمت های متفاوتی دارند اما میتوان گفت کاشی ها به نسبت قیمت مناسبی دارند و با  کمترین هزینه میتوان

کاشی با کیفیتی عالی و طراحی مورد پسندتان خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید