مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی معرق / ارزانترین کاشی معرق ناز سرام

ارزانترین کاشی معرق ناز سرام

ارزان ترین کاشی های معرق ناز سرام‌ را می توان از طریق مراکز فروش عمده تهیه نمود زیرا این مراکز در حهت افزایش حاشیه سود خریداران و از بین بردن قیمت های غیر واقعی، محصولات خود را با قیمت پایین به فروش می رسانند.

کاشی ناز سرام یکی از شرکتهای تواید کننده انواع کاشی می باشد که کاشی معرق یکی از انواع تولیدات این شرکت می باشد. برای خرید ارزانترین کاشی معرق می توانید کاشی معرق ناز سرام را خرید کنید.
معرق کاری از هنرهای اصیل ایرانی می باشد که با چوب و سنگ و کاشی، در طرحها و رنگهای مختلف صورت می پذیرد. کاشی معرق در طرحهای گل و بوته در بسیاری از بناهای سنتی و تاریخی استفاده می شود و به وسیله این نوع کاشی می توان طرحهای زیبایی را به ساختمان داد.
کاشی معرق در چه ساختمانهایی بکار می رود؟

لیست قیمت کاشی معرق ناز سرام

کاشی های معرق ناز سرام‌ در مراکز فروش معتبر با طرح ها و رنگ های متنوع ارائه می شود؛ و خریداران در صورت نیاز به محصولات با کیفیت می توانند کاشی های معرق ناز سرام‌ را انتخاب نمایند؛ چرا که از کیفیت بسیار بالایی برخپردار می باشند.

بسیاری از خریداران قبل از خرید قیمت محصولات ر مورد بررسی قرار می دهند؛ و این موضوع موجب شده بسیاری از مراکز لیست قیمت کاشی ها از جمله کاشی های معرق ناز سرام را به صورت دقیق در اختبار مشتریان قرار دهند.

بسیاری از فروشندگان نیز ترجیح می دهند جهت ارائه دقیق لیست قیمت این محصولات از سایت های خرید اینترنتی استفاده نمایند؛ تا در صورت بروز تغییر همه روزه بتوانند قیمت ها را بروزرسانی کنند.

فروش کاشی معرق ناز سرام

فروش کاشی معرق ناز سرام‌ از طریق مراکز مختلف صورت می گیرد که در بین راه های متعدد می توانیم فروش مستقیم‌ از طریق تولیدکنندگان را نام ببریم؛ چرا که تولیدکنندگان این برند امکانی را فراهم آورده اند که خریداران بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به طور مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایند.

این موضوع هم در جذب بیشتر مشتریان تاثیرگذار خواهد بود و هم در روند کاهش قیمت تمام شده محصولات نقش به سزایی خواهد داشت.

افزایش آمار فروش کاشی معرق ناز سرام  از جمله اهدافی است که تولیدکنندگان در سر دارند؛ اما در وهله ی اول اهمیت بیشتری به رضایت مشتریان خواهند داد.

ویژگی های مهم در ارتباط با خرید کاشی های معرق

عمر معرق در ایران به هزاران سال می رسد و ما انواع معرق چوب و سنگ را در بناهای تخت جمشید و بناهای تاریخی اصفهان می توانیم مشاهده کنیم. استفاده از کاشی معرق نیز در برخی دوره های تاریخی ایران در بناها قابل مشاهده است. برای ساخت کاشی معرق ابتدا قطعه های کاشی به شکل تکه تکه در آمده و در کنار هم قرار می گیرند و با چسباندن قطعات مختلف کاشی کنار هم طرحهای زیبایی شکل می گیرد.
کاشی معرق بیشتر در حالت سنتی داشته و در باز سازی ساختمانهای سنتی و قدیمی و همچنین سردر برخی ساختمانها از این نوع کاشی استفاده می شود. شرکت ناز سرام نیز به عنوان تولید کننده کاشی معرق در شهر میبد یزد توانسته با تولید انواع کاشی معرق زیبا، جایگاه خود در بازار ایران را محکم کند.

معمولا قبل از خرید هر کالایی نیاز است ویژگی های مرتبط به آن را مورد بررسی قرار دهیم؛ تا بتوانیم انواع مرغوب آن کالا را خریداری کنیم.

در رابطه با خرید کاشی های معرق نیاز است ویژگی های زیر مورد بررسی قرار داده شوند.

این ویژگی ها عبارتند از:

  • درجه رنگ
  • درجه ساییدگی
  • درجه جذب آب
  • میزان لیزی
  • مقاومت در برابر سرما و چند رنگی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید