مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / سرامیک / قیمت فروش کاشی و سرامیک مشکی

قیمت فروش کاشی و سرامیک مشکی

قیمت سرامیک مشکی را می توان از فروشگاه های عرضه کننده سرامیک و یا سایت های اینترنتی استعلام نمود، کاشی و سرامیک نوعی سنگ مصنوعی است که در مراحل آخر و اصطلاحا مرحله نازک کاری ساختمان به کار می رود، نام کاشی برگرفته از نام کاشان است و این امر به دلیل تولید سفال در دوران اسلامی در این شهر بوده است.
سرامیک نیز نوعی کاشی که از جهت ابعاد یا لعاب روی آن از کاشی متمایز باشد، شرایط دمایی بالای هزار درجه سانتی گراد موجب به هم پیوستن این ذرات متخلخل می شود، این تولیدات به دو نوع لعاب دار و بدون لعاب، و با سه درجه کیفیت تقسیم بندی می شوند که شامل طیفی از رنگ های مختلف می باشند.

قیمت فروش کاشی و سرامیک مشکی

انواع سرامیک مشکی پرسلان با نازلترین قیمت

انواع سرامیک مشکی پرسلان با نازلترین قیمت

کاشی های پرسلانی از جدید ترین محصولات صنعت تولید کاشی و سرامیک می باشند. این تجهیزات در شرایط خاص و فشار بالا تولید شده و مستلزم این تولید درجه حرارت بالاست، رنگ سفید و متراکم از خصوصیات این کاشی هست که قابل استفاده در کف و نمای ساختمان می باشد.
سرامیک مشکی طلایی، سرامیک مشکی رگه دار، سرامیک سفید کف و سرامیک طرح سنگ از جمله برخی طرح های سرامیک های پرسلانی هستند که هر یک با قیمت متفاوتی به فروش می رسند، برای تهیه این اجناس با نازلترین و مناسب ترین قیمت می توان به مراکزی که به فروش ویژه این محصول می پردازند، مراجعه نمود، سرامیک های مشکی در ترکیب با رنگ های دیگر مانند رنگ طلایی رنگ خاصی ایجاد می کند که مناسب استفاده در فضا های بزرگ می باشد.

خرید سرامیک مشکی طلایی با طرح های زیبا

خرید سرامیک مشکی طلایی با طرح های زیبا

برای خرید سرامیک مشکی طلایی در ابتدا لازم به دریافت اطلاعات مربوط به قیمت کاشی مشکی می باشد، رنگ مشکی این سرامیک می تواند از نوع مات یا براق یا مابین این دو انتخاب شود، روش های مختلفی در بازار ایران برای خرید این محصولات به کار می رود مثلا خرید عمده یکی از رایج ترین این شیوه ها می باشد که عمده فروشان آن را به مراکز توزیع ارسال می دارند، خرید عمده با کاهش هزینه انبار داری، حمل و نقل و برخی هزینه های جانبی دیگر همراه است.
روش دیگری که می تواند به عنوان مرجعی برای خرید به شمار آید، آگاهی از زمان های فروش ویژه کارخانجات است که با اطلاع از تاریخ آن می توان خریدی مناسب و به قیمت تولید کارخانه داشت.

سرامیک مشکی رگه دار سفید و فروش عمده آن

سرامیک مشکی رگه دار سفید و فروش عمده آن

فعالیت عمده فروشی یک کار تجاری است که کالای یک تولید کننده را خریداری نموده و معرفی کننده آن به بازار  های مختلف می باشد.
فعالیت این شرکت ها می توانند محدود به سطح بازار های داخلی را باشد یا در سطح بین المللی نیز خرید و فروش شود. به این جهت در واقع عمده فروشان باعث معرفی تولیدات یک تولید کننده به بازار می شود که در آن شناخته شده نیست.
از دیگر فعالیت هایی که عمده فروشان قادر به انجام آن هستند، خرید محصول در هر مقدار دلخواه است. عمده فروشان برای این امر سرمایه قابل توجهی را در اختیار دارند، فعالیت فروش عمده سرامیک نیز از قواعد فوق مستثنی نیست و از طریق فروش عمده در بازار توزیع شده و در بین فروشگاه های مختلف عرضه می شود.
بسته های کارتنی که تعداد مشخصی از سرامیک مشکی رگه دار سفید یا دیگر انواع سرامیک را دارند با کد مخصوص و برند مشخص در این بازار مورد معامله قرار می گیرند.

قیمت سرامیک کف مشکی برای سرویس بهداشتی

قیمت سرامیک کف مشکی برای سرویس بهداشتی

بهترین گزینه برای سرویس های بهداشتی بزرگ سرامیک مشکی است، سرامیک مشکی سرویس بهداشتی هم قابل استفاده برای کف بوده و هم می توان آن را در دیوار ها به کار برد.
سرامیکی که برای کف انتخاب می شود، باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد و همچنین در مقابل رطوبت و آب نیز دوام خوبی داشته باشد، بنابراین در هنگام خرید باید به این نکته توجه شود و از فروشنده نوع مناسب آن برای کف درخواست شود.
قیمت سرامیک کف مانند سایر این تجهیزات بر اساس واحد متر مربع است، البته در مورد کاشی و سرامیک هزینه حمل و نقل و هزینه نصب نیز جداگانه محاسبه می شود، مجموع قیمت های فوق تعیین کننده قیمت نهایی سرامیک خریداری شده می باشند.

فروش عمده و ویژه کاشی و سرامیک مشکی سفید

فروش عمده و ویژه کاشی و سرامیک مشکی سفید

کاشی و سرامیک از تجهیزات مرتبط با صنعت ساختمان هستند کدو بخش اصلی تشکیل شده اند، این بخش ها عبارتند از:

  1. بدنه اصلی که همان قطعه سفالی است.
  2. لعاب کاشی که یکی از عوامل مهم در متمایز ساختن انواع کاشی و سرامیک از جهت قیمت و کیفیت می باشد.

فروش کاشی مشکی سفید به صورت عمده و فروش ویژه دو متد از روش های فروش است که هر دو باعث خرید این وسایل به قیمت ارزان تر از بازار خواهد شد.
در فروش عمده، عمده فروشان نیازی یه تبلیغ کالای خود مانند سایر روش های فروش ندارند و عمدتا در یک حوزه تخصصی کار می کنند که یک محصول یا برند خاص را به فروش می رسانند که سرمایه، ارتباطات و انبار داری از ویژگی های این گروه های تجاری است که در نهایت منجر به فعالیت اقتصادی آن ها می شود.
فروش ویژه نیز نوعی راهکار است که تولید کنندگان یا فروشندگان کاشی سرامیک مشکی سفید برای عرضه این وسایل به قیمت ارزان تر به کار می برند، در این مورد آگاهی از زمان فروش ویژه از اهمیت خاصی برخوردار است تا بتوان از این طریق خرید مناسبی داشت.

فروشگاه انواع کاشی و سرامیک درجه یک ارزان قیمت

فروشگاه انواع کاشی و سرامیک درجه یک ارزان قیمت

خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت در انواع درجه یک، دو یا سه از مراکز خرید و فروشگاه های عرضه کننده آن راهی برای تامین این کالا در بخش ساختمان سازی می باشد، فروشگاه هایی که در زمینه فروش این لوازم مشغول به کار هستند می توانند با خرید از عمده فروش و دریافت تخفیف های مناسب، هزینه خرید را برای خریدار کاهش دهند و انواع کاشی درجه یک را با قیمت مناسب و ارزان به فروش برسانند.
در این فروشگاه ها مجموعه ای از تولیدات صنعت کاشی و سرامیک به مراجعه کنندگان معرفی می شود، افراد با توجه به توان مالی خود اقدام به خرید انواع آن می نمایند، بنابراین قیمت کاشی اولین مسئله ای است که در این زمینه از سوی مورد توجه قرار می گیرد.
قیمت فروش سرامیک ارزان قیمت درجه یک در این فروشگاه ها با خرید عمده و کلی از سوی مراجعه کنندگان باز هم قابلیت کاهش خواهد داشت و هر چه میزان خرید بیشتر شود، خریدار می تواند تخفیف های بیشتری از فروشنده دریافت دارد.

خریدار کاشی و سرامیک مشکی طلایی مات

خریدار کاشی و سرامیک مشکی طلایی مات

کاشی به مواد غیر فلزی و جامد گفته می شود که کاشی کف و دیوار دو نمونه از آن می باشند، کیفیت ساخت کاشی های کف از جهت استحکام، کیفیت، و درصد جذب آب و نوع لعاب با کیفیت کاشی دیوار متفاوت است، جدیدترین کاشی سرامیک مشکی طلایی مات در بازار توسط شرکت های مختلف با ترکیبی از سنت و مدرنیته تولید می شود که خریداران خاص خود را دارد.
خریداران سرامیک مشکی مات و طلایی رنگ به دو گروه تقسیم می شوند، دسته ای از آن ها تاجران و کسبه هستند که در این کار مشغول به فعالیت می باشند و دسته دیگر خریداران آن به عنوان مصرف کننده می باشند، به طور مسلم حجم خرید و شیوه خرید برای این دو گروه متفاوت است و برای هر یک سیاست های خاصی لازم است.
مثلا خریداران عمده با تولید کنندگان در ارتباط هستند و معمولا مصرف کننده نهایی و خریدار نهایی را نمی شناسند، در صورتی که مصرف کنندگان یا خریداران نهایی با فروشندگان جزء سرو کار دارند، بنابراین دو شیوه متفاوت در این موارد به کار گرفته می شود.

چگونه سرامیک مشکی با قیمت ارزانتر خریداری کنیم؟

چگونه سرامیک مشکی با قیمت ارزانتر خریداری کنیم؟

یکی از راه های خرید سرامیک مشکی ساده یا رگه دار طلایی یا سفید خرید عمده است، قیمت عمده کاشی سرامیک با قیمت خرده فروشی آن تفاوت قابل ملاحظه ای دارد، این امر واضح است که هر چه در یک معامله میزان و حجم خرید بالا باشد، به همان میزان نیز قیمت نهایی کاهش خواهد یافت.
دیگر روش خرید از نمایندگی های فروش است که محصولات خود را با فروش ویژه عرضه می دارند. برای این امر آگاهی از تاریخ عرضه با تخفیف می تواند خرید ارزان قیمتی را به دنبال داشته باشد.
برخی فروشندگان نیز در بازار تخفیف های خوبی به مراجعه کنندگان ارائه می دهند که با شناسایی این مراکز می توان به خرید ارزان تر اقدام نمود.

صادرات انواع کاشی و سرامیک مشکی طلایی

صادرات انواع کاشی و سرامیک مشکی طلایی

آمار های منتشر شده از سوی سازمان های مربوطه نشان دهنده افزایش صادرات این کالا در هر سال بوده است، این روند سیر صعودی داشته و ایران توانسته است با ارتقای کیفیت تولیدات خود بیشتر بازار های جهانی را مشتری و خریدار این کالا نماید.
خرید کاشی مشکی طلایی و سرامیک آن در بازار های بین المللی با آمار های متفاوتی صورت می گیرد و در فهرست وارد کنندگان، کشور عراق از بزرگ ترین وارد کنندگان کاشی و سرامیک ایرانی می باشد.
علاوه بر این، کشور های دیگری نیز جزء وارد کنندگان آن هستند که برخی از آن ها شامل موارد زیر می باشند:

  • ترکیه
  • سوریه
  • گرجستان
  • ترکمنستان
  • افغانستان
  • پاکستان
  • آفریقا
  • عمان
  • روسیه
  • ارمنستان
  • و ….

تولید کنندگان این صنعت می تواند با افزایش کیفیت تولیدات خود و نوآوری و خلاقیت در این حوزه میزان صادرات را افزایش داده و کالای خود را به کشور های بیشتری معرفی نموده و به فروش برسانند.

مراکز اصلی کاشی و سرامیک سفید و مشکی پرسلان

مراکز اصلی کاشی و سرامیک سفید و مشکی پرسلان

کاشی سرامیک مشکی و سفید پرسلان یکی از محصولات جدیدی در صنعت کاشی است که می تواند مورد توجه معماران در طراحی داخل قرار گیرد، قیمت سرامیک پرسلان که از انواع تولیدات جدید است با قیمت مدل های قدیمی تر کاشی و سرامیک تفاوت دارد.
کاشی های پرسلانی را می توان بدون محدودیت در بیشتر مکان ها و فضا های داخلی و خارجی به کار برد. از جمله برخی مزیت های این تولیدات عبارت است از:

  • استحکام خمشی بالا
  • مقاومت و سختی زیاد
  • ثبات رنگ در برابر نور خورشید
  • ضد حریق بودن و قابلیت ساخت در اندازه ها و رنگ های متنوع
  • قابلیت ابزار خوری

این وسایل را می توان از مراکز اصلی تولید آن یا از فروشگاه های معتبر خریداری نمود، ضمن این که در این مراکز می توان در مورد مزایا و معایب احتمالی آن نیز اطلاعات لازم را دریافت نمود که در این مراکز مجموعه ای از جدید ترین نمونه های تولیدی به متقاضیان معرفی می شود و در مورد انتخاب نوع مناسب اطلاعات لازم در اختیار آن ها قرار داده می شود.

بزرگترین نمایندگی فروش انواع کاشی و سرامیک در تهران

بزرگترین نمایندگی فروش انواع کاشی و سرامیک در تهران

یکی از متنوع ترین تولیدات عرصه ساختمان سازی و صنایع مرتبط با آن، صنعت تولید کاشی و سرامیک است که این اجناس در بازار در انواع درجه یک، دو و سه تولید می شوند که هر کدام متقاضیان خود را دارند، تولید کنندگان کاشی و سرامیک در کشور از طریق دفاتر نمایندگی های فروش خود به عرضه این کالا در تهران به عنوان یکی از مراکزی که دارای بازار های بزرگ و خریداران عمده می باشد، به فروش آن می پردازند.
خدمات مختلفی از سوی این دفاتر برای مراجعه کنندگان و خریداران در نظر گرفته می شود که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شوند:

  • ارائه خدمات نصب و تعمیر و اندازه گیری
  • ارائه نکاتی در مورد نحوه نظافت و نگهداری از کاشی
  • ارسال کارشناسانی به محل برای بازدید و محاسبه مقدار مورد نیاز کاشی
  • ارائه خدمات پس از فروش و ارسال رایگان در محدوده نمایندگی ها و شهر های محل خرید
  • ارائه جدید ترین نمونه های تولید شده از طریق کاتالوگ با طیفی از قیمت های متنوع
  • ارائه تخفیف های خوب برای خرید هایی در حجم بالا

در واقع نمایندگی ها مراکزی هستند که فروش تولیدات یک شرکت را در نقاط شهر های دیگر بر عهده دارند طبق توافقی که بین تولید کننده و مسئولان فروش در نمایندگی ها صورت می گیرد، فرد مورد نظر متعهد به فروش تولیدات شرکت مربوطه در یک نقطه دیگر که می تواند خارج از کشور را نیز در بر بگیرد در واقع فردی که در نمایندگی کار می کند متعهد به فروش کالای آن شرکت خاص می شود.

فروشنده کاشی و سرامیک مشکی ساده مات 30*30

فروشنده کاشی و سرامیک مشکی ساده مات 30*30

کاشی و سرامیک مشکی را می توان در مکان های خاصی از فضای داخلی ساختمان به کار برد، مثلا نوعی از سرامیک مشکی آشپزخانه مناسب استفاده در فضای بین کابینت ها می باشد که برای این منظور انتخاب کاشی و سرامیک های کوچک بهترین انتخاب است.
کاشی و سرامیک مشکی در انواع براق و مات تولید می شود که برخی نوع مات آن را به دیگر انواع رنگ مشکی ترجیح می دهند و فروشندگان در این زمینه می توانند راهنمائی های مفیدی را در اختیار خریداران قرار دهند، فروشگاه های اینترنتی نیز به عنوان نوعی فروشنده مجازی دارنده اطلاعات مفیدی در مورد چگونگی و نحوه انتخاب کاشی مناسب و اندازه آن می باشند.
به عنوان مثال نوعی از کاشی های مشکی ساده مات در اندازه 30*30 هستند که فروشنده اطلاعات مختلفی را در مورد خصوصیات و ویژگی های این نوع کاشی، محل نصب و همچنین قیمت آن به خریداران ارائه می دهد، از این رو جهت خرید این تجهیزات مراجعه به مراکز معتبر که علاوه بر دارا بودن ست کاملی از مدل ها و طرح های این نوع کاشی، می توانند خدمات خوبی را از جهات مختلف به خریداران ارائه دهند بر خرید از سایر مراکز ترجیح داده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه سرامیک استخری ارزان قیمت

سرامیک یکی از بهترین کالا هایی می باشد که با توجه به نوع خود در محیط های مختلف کاربرد فوق العاده بالا و مورد توجهی دارد. سرامیک استخری ارزان و مرغوب نیز یکی از

دیدگاهتان را بنویسید