مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی گرانیت / صادرات انواع کاشی طرح گرانیت نایین

صادرات انواع کاشی طرح گرانیت نایین

صادرات انواع کاشی طرح گرانیت نایین به کشورهای متقاضی صورت می گیرد و این امر توانسته در رونق اقتصادی کشور اثرات مثبتی داشته باشد.

شرکت کاشی نایین از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع کاشی طرح گرانیت می باشد که میزان قابل توجهی از تولیدات کاشی خود را به کشورهای دیگر صادرات می کند.

کاشی طرح گرانیت چیست؟

معمولاً بین کاشی و سرامیک نمی توان تفاوت چندانی قائل شد اما در زمینه ی سنگ گرانیت که یک نوع سنگ سرامیک با سختی بالا اند باید گفت که سنگ گرانیت نسبت به سنگ سرامیک از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و به دلیل سختی بالایی که سنگ گرانیت دارد از سرامیک هایی که از طرح سرامیک استفاده شده نیز استفاده می گردد اما کاشی طرح گرانیت کمتر تولید می شود که دلیل آن این است که بین مردم سرامیک را از کاشی محکمتر می دانند.

صادرات انواع کاشی و سرامیک

ایران در دو سال گذشته توانسته بیش از ۴۰۰ میلیون متر مکعب در سال انواع کاشی و سرامیک به کشورهای مختلف صادر کنند که در این بین کارخانه کاشی سازی نایین سهم مهمی در این درآمد زایی داشته است. آنچه در صادرات هر نوع کالایی بسیار اهمیت دارد کیفیت و قیمت است که کارخانه کاشی سازی نایین در هر دو مورد، با استفاده از علم و تجربه توانسته بهترین ها را عرضه کند.

صادرات انواع کاشی طرح گرانیت نایین

یکی از آیتم های مهم در تجارت، صادرات کالای تولیدی به کشورهای خارجی است. شرکتهایی که تنها بازار هدف آنها بازار داخلی است تا یک معینی پیشرفت می کند اما کارخانجاتی که برای بازارهای خارجی نیز برنامه ریزی دارند همیشه در حال پیشرفت و درآمد زایی صعودی هستند.
کارخانه کاشی نایین نیز از جمله شرکت هایی است که انواع کاشی را به کشورهای دیگر صادر میکند. یکی از انواع کاشی که به کشورهایی نظیر عراق و افغانستان صادر میکند کاشی گرانیت نایین می باشد.

صادرات انواع کاشی طرح گرانیت نایین متناسب با تقاضای کشورهای خارجی انجام می شوند؛ و تولیدکنندگان با تولید انبوه این محصولات توانسته اند علاوه بر تامین بازارهای داخلی پاسخگوی تقاضای بازارهای بین المللی نیز باشند.

امروزه صادرات با وجود اینکه می تواند منافع بسیاری را برای کشور به همراه داشته باشد؛ اما وجود موانع و مشکلات موجود بر سر راه این امر توانسته انجام این فعالیت اقتصادی را با دشواری همراه سازد.

با وجود اینکه تولیدکنندگان همت و تلاش بسیاری در جهت رفع این موانع از خود نشان می دهند باز هم شاهد وجود موانع بسیار در این مسیر می باشیم؛ که می تواند هزینه های مصرفی را به میزان بسیار افزایش دهد.

موانع موجود بر سر راه صادرات انواع کاشی طرح گرانیت نایین

همانطور که در بالا اشاره نمودیم بسیاری از تولیدکنندگان در امر صادرات محصولات خود با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند؛ از این رو امروزه شاهد کاهش آمار صادرات انواع کاشی طرح گرانیت نایین می باشیم.

از جمله این‌ موانع می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بالا بودن تعرفه های گمرکی
  • نیاز تولیدکنندگان به سرمایه بسیار زیاد
  • تحریم های حاکم بر سیستم های بانکی
  • مالیات سنگین در ارتباط با محصولات صادراتی
  • نوسانات ارزی

بازار خرید و فروش انواع کاشی طرح گرانیت نایین

انواع کاشی طرح گرانیت نایبن دارای بازار خرید و فروش پر رونقی است؛ چرا که وجود طرح و نقش های متنوع در این محصولات موجب افزایش استقبال مشتریان شده است. خریداران با مراجعه به مراکز خرید انواع کاشی می توانند تنوع این محصولات را از نزدیک مشاهده نمایند؛ و به صورت آزادانه به انتخاب بپردازند.

قیمت این محصولات در بازارهای خرید و فروش بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود؛ اما درجه کیفی این محصولات از جمله مهمترین پارامترهایی است که می تواند در این امر موثر باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاشی طرح گرانیت

فروش انواع کاشی طرح گرانیت

به دنبال مرکز فروش انواع کاشی طرح گرانیت و پرسلان هستید؟ در خریدتان دچار تردید …

دیدگاهتان را بنویسید