مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / کاشی سنتی / شرکت خریدار انواع کاشی های سنتی

شرکت خریدار انواع کاشی های سنتی

کاشی و کاشی ­کاری با پشتوانه­ ی هنر ایرانی قبل از اسلام به اوج خود رسید. این هنر یکی از صنایع دستی با قدمت و زیبای ایران است. در ادامه با شرکت­ های خریدار انواع کاشی­ های سنتی آشنا می­ شویم.

آیا شما با شرکت خریدار انواع کاشی های سنتی آشنایی دارید؟ این شرکت کاشی ها را چگونه بکار خواهد گرفت؟
همانطور که می دانید کاشی سنتی که از زیبایی های صنایع دستی ایران می باشد امروزه مورد توجه بسیاری از شرکت های فنی و مهندسی و ساخت وساز قرار گرفته است، به گونه ای که این شرکت ها با خرید کاشی های نامبرده می توانند طراحی داخلی ساختمان را با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن انجام داده و قبل از ارائه کار به طراحی سه بعدی با نرم افزارهای تخصصی بپردازند.

انواع کاشی سنتی توسط شرکت خریدار به چه قیمت هایی تهیه می شود؟ کاشی های سنتی را با اندازه های مختلفی می توان تهیه کرد. در این مقاله به بیان شان می پردازیم.

انواع کاشی­های سنتی

در بین کشورهای اسلامی، هنر کاشی­کاری سنتی ایران دارای مرکزیتی خاص بوده و زمینه­ای برای الگو­برداری سایر کشورها به شمار می­آمده است. ورود آجرهای لعاب­دار به این حوزه، تحول بی­نظیری در امر معماری ایجاد کرد که باعث ترویج انواعی از کاشی­های زیبای امروزه گردید و ساخت آن­ها به مرور به تحولات مثبتی انجامید.این هنر و صنعت، متعلق و وابسته به معماری سنتی بوده و در گذشته اکثرا در ساخت بناهای سنتی و مذهبی مانند مساجد و آرامگاه­ها استفاده می ­شد و امروزه در بناهای مدرن هم به کار برده می­شوند.

چند نمونه از انواع کاشی کاری های سنتی عبارتند از:

  • کاشی سنتی مینیاتوری
  • کاشی هفت رنگ
  • کاشی سنتی برجسته در طرح­های متنوع
  • کاشی سنتی ساده با طرح­های مختلف

کاشی سنتی

شرکت خریدار انواع کاشی ­های سنتی

امروزه کارگاه­ های متخصصی در زمینه­ ی تولید انواع کاشی­های سنتی و مواد اولیه­ی ساخت انواع کاشی مانند رنگ کاشی و سرامیک، رنگ مینا، رنگ شیشه و بلور و … وجود دارند. با این حال به دلیل نوسانات قیمت توانایی عرضه محصولات خود را به طور مستقیم نخواهند داشت. به همین دلیل چند شرکت متبحر خدماتی، فرصتی برای خرید کاشی­های سنتی تولیدکنندگان فراهم آورده­اند.خرید انواع کاشی­های سنتی با قیمت توافقی بدون متضرر شدن تولیدکننده و به صورت نقد و عمده انجام خواهد گرفتفروشندگان انواع کاشی سنتی می­توانند به صورت حضوری و اینترنتی پس از نمایش محصول خود و گرفتن تاییدیه اقدام به ارسال محموله­ ی خود نمایند. این شرکت­ها برای خرید کاشی­های سنتی کارگاه­های تولیدی در سراسر کشور دارای شرایط ویژه­ای می­ باشند و در انتخاب کاشی معیارهایی قرار داده­اند، از جمله: عدم شکستگی، داشتن استانداردهای لازم جهت کاربرد در بناها، دارای درجه کیفیت مناسب و دارای مقاومت کافی در برابر عوامل محیطی.

در بین انواع مختلف کاشی ها می خواهیم در این مقاله به کاشی های سنتی اشاره کنیم که به سبب طرح و رنگ عالی که دارند مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرند.

کاشی سنتی

انواع کاشی های سنتی

با توجه به این که مردمان ایرانی به فرهنگ و سنت علاقه بسیاری نشان می دهند کاشی های سنتی در بازار ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. این کاشی ها را در مکان های مختلف چون اماکن زیارتی، دولتی و .. به کار برده می شود. کاشی های مورد نظر را شرکت های تولید کننده در انتدازه های متنوعی تولید می کنند که در ادامه مطلب به برخی اشاره می کنیم:

  • 280 در 320 سانتی متر
  • 480 در 560 سانتی متر
  • 500 در 570 سانتی متر
  • 670 در 700 سانتی متر
  • 800 در 730 سانتی متر

کاشی سنتی

خریدار انواع کاشی

انواع کاشی های سنتی وارد بازار هاتی معاملاتی می شود تا با توجه به کارایی که دارند در زمینه های مختلف مورد کاربری قرار بگیرند. با این وجود خریداران زیادی به دنبال تهیه محصولات هستند که هر کدام از آن ها دارای شرایط خاصی برای خرید می باشند. در مکان های مختلف و با استفاده از خدمات گوناگون خرید امکان پذیر است که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • مراکز پخش کاشی سنتی
  • نمایندگی فروش کاشی سنتی
  • سایت های آنلاین کاشی سنتی
  • فروشگاه اینترنتی کاشی سنتی

کاشی سنتی

شرکت خریدار کاشی  سنتی

شرکت های متعددی که در کشور ما هستند که به دنبال خرید انواع کاشی های سنتی می باشند. اینم شرکت های می توانند انواع و اقسام کاشی ها را در بهترین طرح ها تهیه و مورد استفاده قرار دهند. شرکت های مورد نظر اغلب خرید انواع کاشی های سنتی را به طور عمده ترجیح می دهند تا از این طریق بتوانند محصولات را با پرداخت هزینه کمتری تهیه کنند.

کاشی سنتی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولیدی کاشی سنتی

تولیدی کاشی سنتی در اصفهان

اصفهان، یکی از شهر های تاریخی کشور عزیزمان ایران، به تولید کاشی سنتی به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید