مرکز خرید و فروش انواع کاشی
خانه / چسب کاشی / تولید کننده چسب کاشی ضد اب ایرانی

تولید کننده چسب کاشی ضد اب ایرانی

چسب کاشی ضد اب جایگزین مناسبی برای سیمان و دوغاب هایی است که برای نصب سرامیک های استفاده می کردند. تولیدکننده های مختلفی در کشورمان در حال تولید این محصول با برند های مختلف هستند. بعضی از تولیدی ها به دلیل بالا بودن کیفیت محصولشان علاوه بر بازار داخلی، بخشی از تولیدات را روانه بازار های دیگر می کنند.

برای خرید مستقیم از تولیدکننده می توانید به راحتی از طریق سایت اقدام کنید.

تولید کننده چسب کاشی ضد اب ایرانی

آیا چسب کاشی ضد اب است؟

آیا چسب کاشی ضد اب است؟ در گذشته از ترکیب آب و سیمان محلولی به دست می آمد که برای چسباندن کاشی روی سطح مورد نظر استفاده می کردند. اما این محلول که به آن دوغاب گفته می شود به مرور و با قرار گرفتن در معرض آب انسجام خود را از دست می داد و شاهد لق شدن کاشی ها و یا ترک پیدا کردن آن ها می شدیم. 

امروزه چسب کاشی تمام آن مشکلات را با ویژگی هایی که دارد حل کرده است. چسب های کاشی خاصیت ضد آب دارند به همین دلیل کاشی ها در مکان های مرطوب هم به خوبی خواهند ماند و دچار لق شدگی نمی شوند.

این چسب از مواد شیمیایی پایه ای تشکیل می شود که خاصیت ضد آب به آن می دهد و در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت کسب می کند. یکی از این مواد پایه رزین های صنعتی هستند. این مواد به چسب کاشی ویژگی انعطاف پذیری می دهد به همین دلیل به روی هر سطح سختی می توانید کاشی مورد نظر خود را به کمک این چسب ها نصب کنید.

علاوه بر ویژگی ضد آب بودن، به کمک این چسب ها نصب کاشی راحت شده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. به همین دلیل اگر بخشی از کاشی دچار شکستگی شده است و نیاز به تعمیر و جابه جایی دارد به راحتی می توانید با استفاده از چسب کاشی آن را عوض کنید

خرید چسب کاشی به قیمت عمده

خرید چسب کاشی به قیمت عمده خرید چسب کاشی به دلیل مزایایی که به همراه دارد با رونق فراوانی رو به رو شد. این چسب هم کار را برای متخصصین این حوزه سهل کرد و هم افراد غیر متخصص به راحتی می توانند دست به تعمیر کاشی های آسیب دیده بزنند.

این محصول به صورت عمده به فروش می رسد. نحوه خرید شما بی شک بر قیمت نهایی محصول اثر می گذارد. قیمت چسب کاشی به صورت عمده نسبت به جزئی بسیار به صرفه تر است، علاوه بر این با تجربه خرید مستقیم از تولیدکننده داخلی قادر به خرید محصول با قیمت پایه خواهید بود.

برای از دست ندادن فرصت خرید مستقیم می توانید ر چه سریع تر از طریق سایت اقدام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حسین رحمانیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09103467032
پست الکترونیکی: hosienrahmanian6851@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت چسب کاشی دو جزئی پودری

شرکت چسب کاشی دو جزئی پودری تمام قدرت خود را به کار می گیرد تا محصول با کیفیتی را در اختیار مشتریان بگذارد لذا با عملکرد درست خود و به بهترین نحو ممکن نیاز بازا

دیدگاهتان را بنویسید